فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

خرید دی کلرومتان اکسیر اتریش

خطرات دی اتیل اتر

دی اتیل اتر به شدت اشتعال پذیر است و به دلیل اینکه به شدت فرَار بوده و وزن گاز اتر از هوا کمتر است ، بخار اتر در ارتفاع پایین از سطح زمین حرکت می کند و آتش به وجود آمده می تواند تا مسافت زیاد را حرکت نماید . این حتی در صورتی که تنها در این ماده باز باشد، ممکن است گاز خروجی از آن خود را به منبع اشتعال رسانده و منجر به آتش گرفتن کل بطری آن بشود. منبع اشتعال آن لزوما حتما نباید شعله باشد و الکتریسیته ساکن، پلیت داغ یا هیتر می توانند موجب آتش گرفتن آن شوند.

دمای خود آتش گیری این ماده ??? درجه سانتی گراد است. این بدان معناست که با رسیدن به این دما، ماده به صورت خود به خودی آتش می گیرد.

uzm_d1.png

خرید دی اتیل اتر

شرکت آوا تجهیز آزما نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی در اصفهان فعالیت داشته و واردات مستقیم مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از برندهای معتبر جهانی را انجام می نماید.  برای خرید دی اتیل اتر اکسیر اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

سولفوریک اسید

سولفوریک اسید در گذشته جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات خوانده می‌شد و همچنین به عنوان روغن ویتریول هم شناخته می شود، یک اسید معدنی است که از عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و دارای فرمول مولکولی H?SO? است. یک مایع بی رنگ، بی بو و چسبناک است که در آب محلول است و در واکنش هایی که بسیار گرمازا است، ساخته می شود.

 

mkpt_d2.jpg

کاربرد

سولفوریک اسید یکی از مواد اصلی در صنایع شیمیایی است و در واقع تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص مهمی برای قدرت صنعتی آن است. این ماده بیشتر برای تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد، اما در فرآوری مواد معدنی، پالایش روغن، فرآوری فاضلاب و در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده ( کاربرد اسید سولفوریک در شوینده ) ، رزین های مصنوعی، مواد رنگ کننده، داروسازی، کاتالیزورهای نفتی، حشره کش ها و ضد یخ ها نیز بسیار مهم است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید سولفوریک اسید اکسیر اتریش  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دی کلرو متان

Dichloromethane, CH2Cl2 (DCM)
دی کلرومتان یک حلال آلی است که به طور گسترده در تحقیقات شیمیایی استفاده می شود. یک مایع بی رنگ و فرار است، اما در هوا قابل اشتعال و قابل انفجار نیست.

فرمول شیمیایی: CH2Cl2

 

 

تولید دی کلرومتان

دی کلرومتان معمولاً با حرارت دادن متان با گاز کلر تولید می شود. محصولات این فرایند ترکیبی از کلرومتان (متیل کلرید)، دی کلرومتان (متیلن کلرید)، تری کلرومتان (کلروفرم) و تتراکلرومتان (تتراکلرید کربن) است که به وسیله تقطیر از هم جدا می شوند.

 

خرید دی کلرومتان

برای خرید دی کلرومتان اکسیر اتریش  تماس بگیرید.

 

سیکلوهگزان

سیکلوهگزان یک سیکلو آلکان با فرمول مولکولی C?H?? که حلقه ای با شش اتم کربن استسیکلوهگزان مایع بی رنگ، فرار و قابل اشتعال است و دارای بویی مانند نفت استسیکلو_هگزان می تواند باعث افسردگی شود همچنین می تواند باعث سردرد، سرگیجه، خشکی گلو و سوزش چشم شود.

تولید

برخلاف بنزن ، سیکلوهگزان در منابع طبیعی مانند زغال سنگ یافت نمی شود. به همین دلیل ، محققان نمونه های اولیه سیکلو هگزان را سنتز کردند.

 کاربرد

  • این ماده عمدتاً برای تولید صنعتی اسید چرب و کاپرولاکتام که از پیشروهای نایلون هستند مصرف می شود که بازار غالب آن الیاف است. این الیاف در لباس هایی از قبیل جوراب های زنانه، لباس خواب و لباس زیر، فرش و مبلمان خانگی استفاده می شود.
  • سیکلو هگزان گاهی اوقات به عنوان یک حلال آلی غیر قطبی مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه ان-هگزان برای این منظور کاربرد بیشتری دارد.
  • همچنین برای کالیبراسیون ابزارهای سنجش کالریمتری اسکن دیفرانسیل (DSC) استفاده می شود.

 

برای خرید سیکلوهگزان اکسیر اتریش با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

03132402900 
09135080594 

 

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

f8vz_b1.jpg

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشود. رعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

تست زنی حرفه ای

تست زنی حرفه ای

 

ckk5_b5.png

در کشور ما راه رسیدن به موفقیت از راه تحصیل و تحصیل در رشته خوب و دانشگاه مورد علاقه متاسفانه تست می باشد ولی چاره ای جز سازش با این شیوه نداریم. حال صحبت اینجاست که ما در دوران دبیرستان بصورت تستی مطالعه نمی کردیم و تشریحی کار می کردیم. ولی بعد از سوم دبیرستان باید سریع سوالات تشریحی را خاک بگیریم و با روش های تستی خو بگیریم و از آن ها برای حل سوالات استفاده کنیم. واقعاً این تغییر لحظه ای از لحاظ عقلی کاری سخهت و اذیت کننده است ولی باز هم چاره نیست. ما اینجا نقد نمی کنیم فقط می خواهیم بگوییم که مهارت تست زنی امری مهم است و عادت کردن به آن نوعی مهارت و تغییر روش از تشریحی به تستی کمی سخت است چه بسا دانش آموزان قوی که در دوران دبیرستان و سوالات تشریحی نتایج درخشانی را کسب کردند ولی در تست زنی به نتیجه خوبی نرسیدند. ولی نگران نباشید من در این مقاله می خواهم اصول تست زنی را به شما یاد بدهیم و همچنین تجربیات شخصی خود را در اختیار شما بگذارم امید که برای شما مفید باشد.

منظور از  تست زنی حرفه ای تست زنی است که ما از طریق آزمون ازمایشی برای کنکور آماده می شویم و نه تست زنی که سر جلسه انجام می دهیم. درواقع تست زنی جزئی از مطالعه کنکور محسوب می شود و بدون تست عملاً موفقیت ما درکنکور تست زدن است و کنکور یک آزمون تستی است و برای موفقیت در کنکور باید تست کار کنیم. همانطور که برای موفقیت در یک آزمون تشریحی باید از روش های تشریحی استفاده کرد این مطلب را به این دلیل گفتم که برخی داوطلبان فقط به مفاهیم دروس می پردازند و تست کار نمی کنن که کار اشتباهی است.

تو پکیج های حرف آخر، همه اساتید به همراه تدریس، به اندازه کافی تست حل کردند که دانش آموز رو از کتاب های کمک درسی دیگه بی نیاز میکنه.

ما سه مرحله تست زنی داریم:

  1. تست زنی آموزش
  2. تست زنی زمان دار و آزمونی
  3. تست زنی جمع بندی

 

این را در نظر داشته باشید که بر روی کتاب های تست جوری علامت نزدنید که تست یکبار مصرف شود. چون احتمالاً شما آن تست را چندین بار خواهید زد. خیلی از مشاوران می گویند که روی تست ها اصلاً علامت نزنید اما من نظری متفاوت دارم شما برای حل تست ها بخصوص تست های غیر حلی باید به روش حذف گزینه پیش بروید و تا آنجا که می توانید گزینه ها را حذف کنید و برای اینکه به آن عادت کنید وقتی که تشخیص دادید گزینه ای غلط است روی آن خط بکشید در نهایت شما با حذف سه گزینه به جواب می رسید. حال بر روی سه گزینه خط های یکسان کشیده شده است حال بعد از رسیدن به گزینه درست روی آن هم مثل سه گزینه دیگر خط بکشید تا در دفعات بعد معلوم نشود که گزینه صحیح کدام میباشد در دفعات بعد می توانید روی خط قبلی یک خط بکشید و آن را تبدیل به ضربدر کنید و به روش قبل ادامه دهید. در دفعه سوم کنار خطوط قبلی یک خط بکشید. با این روش هم شما می توانید از تست چند بار استفاده کنید و هم از روش حذف گزینه که در آزمون استفاده می کنید را تمرین کنید. این یک روش شخصی بود که بنده در دوران کنکور از آن استفاده کردم. دومین مورد اینکه شما زمانی که یک تست را می زنید تصور کنید که این آخرین بار است که آن را می زنید پس هر نکته یا مطلب کلیدی که تست داشت را یادداشت کنید که در دوران جمه بندی با خواندن آن نکات مثل این است که شما آن تست را دوباره حل کرده و نکته آن را دوباره خوانده اید. ولی اینکه نکته آنرا کجا بنویسید توصیه می کنم آنرا در جزوه آموزشی که مطالب آموزشی را از آن می خوانید بنویسید و یا د رکتاب درسی اینکار را انجام دهیم. بنظر من در درس زیست و شیمی این نکات را در کتاب یادداشت کنید و اگر هم جای کافی ندارید می توانید در آخر هر فصل تعدادی ورق بچسبانید و در آن یادداشت کنید. اینها جز مطالب درسی شما می شود و در هر بار خواند کتاب درسی آن ها را نیز مرور خواهید کرد.

 

تست زنی آموزشی:

فرض کنید قصد دارید یک مبحث از یک درس را مطالعه کنید و برای آزمون آماده شوید. چکار می کنید؟ در وهله اول از منبع آموزش یا دی وی دی که دارید استفاده می کنید. مفاهیم و مثال های آموزشی و تمام نکته های آن قسمت را یاد می گیرید و بر آن مسلط می شوید. پس از آن نوبت تست های آموزشی می شود . این تست ها همانطور که از نامش مشخص است صرفاً برای یادگیری و آموزش مباحث خوانده شده است و در هنگام زدن این تست ها زمان را در نظر نمی گیریم و همچنین درصدی هم برای آن ها نمی گیریم. فقط هدف در اینجا در گیر شدن با سوال و به کار بردن روش هایی است که از منبع آموزشی آموخته اید و باید بتوانید آنها را به کار ببرید . باید در نظر داشته باشید که غلط جواب دادن در این مرحله اشکالی ندارد حتی باعث می شود که نکته جدید از سوال یاد بگیرید و یا اگر تعداد غلط ها و یا سوال هایی که نمی توانید به آن ها جواب دهید زیاد است ، یعنی اینکه شما آن مبحث را کامل یاد نگرفته اید و باید آن را کامل تر بخوانید پس غلط جواب دادن جرئی از تست زنی آموزش است و نگران نباشید. نکته دیگر علامت دار کردن سوالات است. هنگام حل تست های آموزشی با چند حالت روبرو می شوید. 1- تست هایی که براحتی حل کردید و نیاز به علامت گذاری نیست 2- تست هایی که به آن ها پاسخ صحیح دادید و نکته دار می باشند 3- تست هایی که به آنها پاسخ غلط دادید و نکته دار می باشند. 4- تست هایی که اصلاً نتوانستید حل کنید. برای حالت های 2، 3 و چهار کنار تست ها علامت گذاری می کنید. تا در تست زنی زمان دار یا جمع بندی از آن ها استفاده کنید . سعی کنید برای هر سه حالت علامت های جداگانه انتخاب کنید تا بعداً متوجه شوید که آنرا چگونه حل کردید. یا می توانید برای جمع بندی یک تیپ از سوالات را انتخاب کنید مثلاً برای تست هایی که سوالات را درست حل کردید ولی نکته دار هستن. همچنین حتماً هر تست را تک تک بررسی کنید بعنی هر تستی که می زنید جواب و راه حل خود را با پاسخنامه چک کنید. شاید از پاسخنامه روشی یاد گرفتید که کمک می کند زودتر به جواب برسید. در تست زنی آموزشی باید همان لحظه سوال را بررسی کنید و نکات آنرا بنویسید و در صورت نیاز آنرا علامتدار کنید و سپس سراغ تست دیگر بروید.

نکته دیگر در تست زنی آموزشی این است که اگر بار اولی که بخواهید برای مبحثی تستی بزنید باید به گونه ای کار کنید که برای آن مبحث همه تست ها را بزنید مثلاً اگر برای ریاضی مبحثی 200 تست داشت در وهله اول 40 تست از آن خواهید زد ولی نه 40 تست اول بلکه می توانید به عنوان مثال ضریب 5 تست ها را بزنید تا کل مباحث را پوشش دهد یا اگر تعداد کم بود می توانید تست های زوج را بزنید . نکته خیل مهم ما سه نوع تست داریم تست های مباحث حفظی، تست های مهارتی و تست های حلیاتی. برای مباحث مهارتی می توانند شامل قواعد عربی ، گرامر زبان ، آرایه ادبی و زبان فارسی ، برخی قسمت های دروس اختصاصی و غیره که برای این مباحث باید بلافاصله بعد از مطالعه به سمت تست رفت برای سوالات حلی مثل فیزیک و ریاضی هم باید همینکار را کرد. ولی برای مباحث حفظی برای اینکه مشخص شود آن مطلب را یاد گرفته اید یا حفظ کرده اید باید بین مطالعه و تست زنی دو الی 3 روز فاصله باشد . سعی کنید برای تست زنی آموزشی از تست های تالیفی استفاده کنید.

تو موسسه حرف آخر، با نقشه راه و الگویی که بهتون یاد میده، میشه باهاش به همه سوالات در کوتاه ترین زمان پاسخ داد.

تست زنی زمان دار یا آزمونی:

در این تست ها شما شرایط آزمون را فراهم کرده و زمان ی گیردی و در پایان پس از بررسی درصد خود را هم خواهید گرفت شما با اینکار می توانید روی مهارت خود کار کنید. همچنین روش ضربدر منها را که در چگونه آزمون بدهیم توضیح دهیم را در اینجا استفاده کنید. برای این قسمت می توانید از تست های آزمون های آزمایشی و سراسری استفاده کنید پس استفاده کنید و یا از تست های علامت داری که در تست های آموزشی داشتید استفاده کنید آن را هم به نشاندار کنید تا بعداً در تست زنی از آنها استفاده کنید. یادداشت برداری هم فراموش نکنید.

تست زنی جمع بندی:

پس از طی مراحل تست زنی آموزشی و زمان دار شما آماده شرکت در آزمون آن مبحث هستید ولی بعد از مطالعه آن مبحث نباید آن را به امان خدا رها کنید و باید آن را مرور کنید. در این مرحله ابتدا نکاتی را که از تست زنی آموزشی نوشته اید را مطالعه کرده سپس تست های علامت دار را بصورت زماندار خواهید زد. این مرحله را می توانید قبل از آزمون های آزمایشی یا دوراه های مرور مثل آخر تابستان، آخر پاییز ، آخر زمستان ، نوروز یا دوره های جمع بندی استفاده کنید.

سخن پایانی: این نکات و روش ها از اهمیت زیادی برخوردارند سعی کرده آنها را یاد بگیرید و بکار ببرید تا به یک تست زن حرفه ای تبدیل شوید.

با پروژه 6040 حرف آخر ؛ تجربه 100 روز طلایی تا کنکور، می تونید داشته باشید و همه درس هاتون در بازه زمانی 100 همشون رو تموم بکنید و به حل تست و مرور بپردازید.

ریمپ خودرو در مرکز تخصصی چیپ تیونینگ کاراک

ریمپ خودرو در مرکز تخصصی چیپ تیونینگ کاراک

fqye_e1.jpg

از جمله روش هایی که برای دستیابی به حداکثر انرژی و توان موتور خودروها می توان به کار گرفت، ریمپ کردن (Remap) اتومبیل است. طی این فرآیند با صرف هزینه اندکT عملکرد و کارایی موتور خودرو ارتقا پیدا کرده و می توان طول عمر آن را افزایش و مصرف سوخت را کاهش داد.

ریمپ خودرو چیست و چگونه انجام می شود؟

اکثر وسایل نقلیه مدرن دارای یک ECU (واحد کنترل موتور) هستند که در حقیقت یک کامپیوتر کوچک بوده و نحوه عملکرد موتور را کنترل می کند. به عبارت دیگر واحد کنترل موتور با دریافت اطلاعات از تمام سنسورهای اتومبیل و ورودی ها، پارامترهای عملیاتی موتور را تعریف می کند. ای سی یو ورودی هایی مانند اکسیژن موجود در گازهای اگزوز، دریچه های ورودی گاز، دمای محیط و موتور، الزامات سوخت رسانی و موارد دیگر را ارزیابی و تحلیل کرده و طالاعات را مجددا به خودرو باز می گرداند و بدین ترتیب خروجی های بهینه را ارائه می دهد. کارخانه های تولید کننده خودرو با تنظیم نرم افزاری بر روی ای سی یو (قبل از ارسال وسیله نقلیه و عرضه آن به بازار) به طور پیش فرض موتور را تنظیم می کنند. این امر به این دلیل انجام می شود که برخی از تولید کننده ها باید خودروهای خود را در سراسر جهان به فروش برسانند. بنابراین برای پیکربندی و اعمال تنظیمات نرم افزار در ای سی یو باید شرایط آب و هوایی، قوانین و محدودیت ها و کیفیت متفاوت سوخت در کشورها و مناطق مختلف را در نظر بگیرند.

در واقع می توان گفت که ریمپ کردن همان اصلاح و جایگزین کردن نرم افزار پیش فرض اتومبیل تولید شده در ای سی یو وسایل نقلیه است. تنظیمات سفارشی و اختصاصی که به منظور کسب حداکثر بهره از موتور در واحد کنترل اعمال می شود، اغلب از طریق اتصال یک لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب می گردد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که ریمپ کردن ای سی یو خودرو بسیار سریع قابل انجام است. برای ریمپ خودروهای قدیمی تر تراشه کامپیوتر موتور خودرو را برداشته و با یک تراشه جدید که نرم افزار جدید در آن موجود است، جایگزین می کنند. از این رو در گذشته به این فرآیند چیپ تیونینگ می گفتند.

در ریمپ کردن وسایل نقلیه، یک نرم افزار بهینه و جدید جایگزین نرم افزار پیش فرض در ای سی یو (ECU) خودرو می شود. طی این پروسه می توان نرم افزار واحد کنترل موتور خودروها با نرم افزار جدید که قابلیت های بهتری را چه در زمینه اقتصادی و چه عملکردی برای اتومبیل به ارمغان می آورد بازنویسی و جایگزین کرد. ریمپ ای سی یو در اصل برنامه ای است که عملکرد موتور را کنترل می کند.

fqye_e1.jpg

مزایای ریمپ خودرو

برداشتن ECU می تواند روشی بسیار مقرون به صرفه برای بهبود چشمگیر عملکرد خودرو شما باشد. با ریمپ خودرو قدرت موتور تا 35 درصد افزایش یافته و تا 15 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی می شود. در ادامه به برخی از مزیت های ریمپ ای سی یو اشاره می کنیم:

افزایش قدرت و گشتاور

ریمپ خودرو این امکان را دارد که محدودیت های تعیین شده بر روی وسیله نقلیه شما توسط سازنده را حذف کند. با انجام این کار می توانید بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، ارتفاع و کیفیت سوخت موجود در آن، پارامترهای مختلف وسیله نقلیه خود را دقیق تر کنید. تنظیم دقیق همه این جنبه ها باعث افزایش قدرت و گشتاور اتومبیل می شود.

صرفه جویی در سوخت و بهبود اوضاع اقتصادی

تغییر نرم افزار خودرو شما می تواند در افزایش mpg (مسافت طی شده با یک باک بنزین) تاثیر داشته و در مصرف سوخت صرفه جویی کند؛ این کار به مدیریت هزینه های شما نیز کمک می کند.

بهبود عملکرد و قابلیت رانندگی

بهبود عملکرد و کارایی اتومبیل باعث می شود که رانندگی کردن با وسیله نقلیه شما آسان تر و بهتر شده و قابلیت رانندگی خودروتان تا 40 درصد ارتقا یابد.

بهبود عملکرد دریچه گاز

ریمپ ای سی یو می تواند به به میزان قابل توجهی بهبود قابلیت پاسخ موتور و پاسخ گاز دریچه گاز کمک کند. این اتفاق برای افرادی که نگران کارایی وسیله نقلیه خود هستند بسیار مهم و حائز اهمیت است.

دارای قابلیت تنظیم

نکته مهم در مورد تغییر نرم افزار موتور خودروها این است که آن ها کاملا مطابق با نیازهای شما قابل تنظیم هستند. شما حتی می توانید بیش از یک بار ریمپ کرده و تنظیمات گوناگونی بر روی خودروتان اعمال کنید و بسته به نیازتان هنگام رانندگی از قابلیت های آن ها استفاده کنید.

آیا ریمپ کردن برای موتور خطرناک یا مضر است؟

ریمپ کردن عبارت است از تغییر تنظیماتی که بر واحد کنترل موتور خودرو تاثیر می گذارد. این کار می تواند آثار زیان باری نیز به همراه داشته باشد. اما این مسئله به فردی که این نرم افزار را نوشته است، بستگی دارد. همچنین مهم است که فردی که مسئولیت تنظیم تغییرات وسایل نقلیه را بر عهده گرفته است، چگونه این تنظیمات را بر روی خودرو اعمال می کند. از این رو هرگز نباید خودتان به طور شخصی اقدام به این کار کرده یا برای تغییر نرم افزار به سراغ افراد یا مراکز تایید نشده بروید. شرکت هایی وجود دارند که نرم افزارهای ECU را می نویسند. این شرکت ها اغلب این نرم افزارها را آزمایش می کنند و پیش از آن که به مرحله عرضه عمومی برسند، آن را برای مدت یک سال یا بیشتر در اختیار بسیاری از وسایل نقلیه قرار می دهند. مرکز ریمپ کاراک کلیه خدمات مربوط به ریمپ انواع خودروها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد.

تغییر نرم افزار واحد کنترل به غیر از ارتقا عملکرد خودرو چه مزیت های دیگری دارد؟

حالت والت (valet mode) و ایموبلایزر (immobiliser mode) از دیگر امکاناتی هستند که متناسب با نرم افزاری که بر روی ای سی یو خودرو خود نصب کرده اید می توانید از آن ها بهره ببرید. این حالات از طریق سوئیچ اصلی فعال می شوند. ایموبلایزر به سیستم امنیت الکترونیکی گفته می شود که در صورت فعال بودن از روشن شدن خودرو با هر چیزی به جز سوئیچ اصلی آن جلوگیری می کند. این سیستم در حقیقت مانع از به سرقت رفتن خودرو شما و روشن شدن آن با روش هایی چون اتصال سیم های سوئیچ می شود.

حالت والت که به آن حالت اعزام به تعمیرگاه نیز گفته می شود یکی دیگر از امکانات و قابلیت های امنیتی است که ریمپ کردن ارائه می دهد. وقتی حالت والت را فعال می کنید در حقیقت اجازه استفاده طولانی مدت از خودروتان را به دیگران نمی دهید. این حالت برای موقعیت هایی چون زمانی که پیشخدمت قصد انتقال خودرو شما به پارکینگ اختصاصی رستوران را دارد بسیار کاربردی است. حالت والت سرعت و عملکرد خودرو را محدود می کند. (به عنوان مثال حداکثر سرعت اتومبیل شما ممکن است به 16 یا 32 کیلومتر در ساعت برسد.)

ریمپ خودرو 206 و مزیت های آن

خودرو 206 از محبوب ترین و پر فروش ترین خودروهای ساخت داخل است که موتور آن از سری TU و از خانواده موتورهای چهار سیلندر بوده و برای نخستین بار حدود 35 سال قبل (در سال 1986) با خودرو Citroën AX معرفی و به بازار عرضه شد. ریمپ کردن هر کدام از خودروهای 206 تیپ 1 تا 6 شامل تغییرات متفاوتی است که در بهبود عملکرد خودرو تاثیرگذار است.

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، ریمپ کردن و تغییر نرم افزار کامپیوتر خودرو موجب افزایش و بهبود کارایی آن می شود. در ریمپ خودرو 206 از طریق اصلاح جرقه زنی شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن های انژکتور و اصلاح هوا دهی دریچه گاز مصرف سوخت کاهش پیدا می کند. همچنین اصلاح جرقه زنی شمع ها کمک می کند که احتراق به خوبی صورت گیرد و طول عمر موتور افزایش یابد. ریمپ کردن سبب می شود که سوخت به صورت افشانه ای پاشیده و اکسیژن و سوخت به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. به این ترتیب بازده موتور خودروتان افزایش می یابد. اگر سوخت و اکسیژن با نسبت درستی با یکدیگر ترکیب نشوند، موتور خودرو آسیب دیده و خودرو راندمان لازم را ندارد. در صورت زیاد بودن سوخت، احتراق به خوبی رخ نمی دهد و اگر هوا بیشتر از اندازه استاندارد باشد، مخلوط اکسیژن و سوخت خاموش می شود.

ریمپ 206 در مرکز چیپ تیونینگ کاراک

مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ کاراک با بهره مندی از کارشناسانی مجرب و متخصص و با داشتن سال ها تجربه در زمینه ریمپ موتور انواع خودروها، کلیه خدمات مربوط به ریمپ خودرو 206 شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. از جمله خدماتی که در این مرکز برای ریمپ خودرو 206 ارائه می شود می توان به افزایش قدرت خودرو، کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت و شتاب، رفع کپ اولیه، حذف لرزش های خودرو، کاهش دمای کارکرد فن، رفع کپ حین حرکت، حذف محدودیت های دور موتور و .... اشاره کرد. به مجموعه این خدمات فول ریمپ 206 گفته می شود. از دیگر خدماتی که در مرکز کاراک ارائه می شود می توان تیوتینگ خودرو و صداگیری خودرو را نام برد.

منبع: ماشین3

khedmatazma in media

رسانه هایی که خدمت از ما را معرفی و توصیه کرده اند را برای شما گرداوری کرده ایم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155