فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

چرا میز تلویزیون برنزی را انتخاب کنیم؟

چرا میز تلویزیون برنزی را انتخاب کنیم؟

میز تلویزیون برنزی به میز تلویزیونی گفته می شود که از قطعات برنزی در ساخت آن استفاده شده است. همان طور که می دانید تلویزیون جزء لاینفک دکوراسیون در اکثر خانه های ایرانی است. بنابراین ضرورت استفاده از میز تلویزیون در بیشتر خانه های ایرانی آشکار است. گزینه های مختلفی برای میز تلویزیون با مواد مختلف وجود دارد. همه ی ما تلاش داریم که مناسب ترین وسیله ها را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب نماییم. در خرید میز تلویزیون به فاکتورهای مهمی توجه می نماییم. همچنین همیشه سعی می کنیم جدیدترین محصولات موجود در بازار را برای خود تهیه نماییم. این باعث می شود محصولاتی که خریداری می کنیم مناسب به نظر برسند و محصولاتی که خریداری می کنیم بعداً از مد نیفتند و قدیمی به نظر نرسند. در این مقاله که توسط برنز نوین تدوین شده است، می خواهیم جدیدترین میز تلویزیون یزنزی را برای خانه خود تهیه کنیم. هنگام انتخاب میز تلویزیون برنز ، باید سعی کنیم علاوه بر جدید بودن ، مزایای دیگری نیز داشته باشیم. در ادامه به برخی از این مزایای مهم می پردازیم.

ارتفاع متغییر: عده ای دوست دارند که میز تلویزیونی که خریداری می نمایند دارای ارتفاع بلندی باشد، اما خیلی از میز تلویزیون ها دارای ارتفاع کمی هستند. میز تلویزیون های برنزی در برنز نوین در ارتفاع های مختلفی عرضه می شود. برخی ها ارتفاع کوتاه را می پسندند و برخی نیز بنا به دلایلی ترجیح می دهند که از ارتفاع بلند استفاده نماییند. میز تلویزیون های برنزی فروشگاه برنز نوین برای تمام این سلیقه ها انتخاب های گوناگونی را دارد.

طول متغیر: امروزه تلویزیون ها در اندازه های بزرگ و بسیار بزرگ تولید و عرضه می شوند. برای تلویزیون های بسیار بزرگ معمولاً میز تلویزیون اندازه و مناسبی پیدا نمی شود. اما میز تلویزیون های برنزی در طول های متغییری تولید و عرضه می شوند. این میز تلویزیون ها از طول 100 سانتی متر برای تلویزیون های 30 اینچ تا طول 200 سانتی متر و بیشتر برای تلویزیون های 75 اینچ قابل تولید هستند.

 

 

سفارشی بودن: با وجود تنوع در میز تلویزیون های برنزی، طرح ها محدود هستند. میز تلویزیون های برنزی به صورت سفارشی تولید و عرضه می شوند. به همین دلیل هر فردی با توجه به درخواست و نیاز خود می تواند میز تلویزیون سفارشی مد نظر خود را تهیه نماید. با این وجود هیچ گونه محدودیتی برای طرح و اندازه و رنگ میز تلویزیون برنزی وجود ندارد. سفارشی بودن یکی از مزیت های فوق العاده برای میز تلویزیون برنزی به حساب می آید.

داشتن کشو: لزوم داشتن کشو برای میز تلویزیون یک امر مهم می باشد. معمولاً از کشو میز تلویزیون برای قرار دادن دفترچه، دفتر و خودکار، سی دی و لوازم بازی های مجازی و ... استفاده می شود. برخی از میز تلویزیون ها بدون کشو تولید می شوند که ممکن است خریداران را با مشکل مواجه کند. کلیه میز تلویزیون های برنزی دارای حداقل 2 کشو هستند و تعداد کشوها می تواند به صورت سفارشی نیز افزایش داشته باشد.

ماندگاری بالا: اگر ماندگاری میز تلویزیون برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، میز تلویزیون برنزی گزینه مناسبی می باشد. به علت استفاده از قطعات برنزی و صفحات هایگلاس، ماندگاری میز تلویزیون برنزی بسیار بالا می باشد و با مرور زمان آسیب نمی بیند و همچین به ارزش آن نیز افزوده می شود.

رنگ ثابت: مسلماً کسی دوست ندارد میز تلویزیونی که خریداری می کند پس از مدتی تغییر رنگ دهد و از ریخت و قیافه بیافتند. یعنی به نوعی کسی از میز تلویزیون کهنه خوشش نمی آید. اگر شما دوست دارید که میز تلویزیونی که خریداری می کنید همواره جلا و براقیت اولیه خودش را حفظ کند، میز تلویزیون برنزی انتخاب صحیحی می باشد. به علت استفاده از لایه محافظ بر روی قطعات برنزی، ظاهر این میز تلویزیون ها با گذشت زمان ثابت باقی می ماند.

سرمایه بودن: اکثر میز تلویزیون ها بعد از گذشت سال ها ممکن است از بین بروند و یا شما دوست داشته باشید آن ها را با مدل های جدیدتر تعویض نمایید. در آن موقع میز تلویزیون های شما ارزشی نخواهند داشت و شما می بایست آن ها را دور بیاندازید. اما میز تلویزیون های برنزی به علت استفاده شدن آلیاژ ارزشمند برنز در ساخت آن، همواره ارزش قیمتی دارند. با گذشت زمان نیز به ارزش آن ها افزوده می شود. به همین جهت موقع تعویض میز تلویزیون برنزی شما دچار ضرر نمی شوید و می توانید میز تلویزیون برنزی را به قیمت مناسبی به فروش برسانید.

وزن سنگین: یکی دیگر از ویژگی های میز تلویزیون برنزی را می توان وزن سنگین آن دانست. وزن سنگین میز تلویزیون باعث می شود که تلویزیونی که بر روی آن قرار می گیرد به راحتی جا به جا نشود و مقاومت بالایی در برابر ضربه های ناگهانی داشته باشد. این سنگینی می تواند تضمینی برای سالم و پایدار ماندن تلویزیون شما باشد.

شکیل بودن: همه ی ما دوست داریم که میز تلویزیونی را انتخاب نمایید که هم زیبایی خوبی داشته باشد و هم متناسب با دیگر وسایل خانه باشد. میز تلویزیون برنزی به علت استفاده آلیاژ برنز، طلایی رنگ می باشد و یک دکوری شیک و لوکس را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید میز تلویزیون برنزی را با اکثر دکوراسیون ها متناسب نمایید.

قیمت مناسب: شاید شما هم در نگاه اول فکر کنید که قیمت میز تلویزیون برنزی گران می باشد. اما باید این را نیز در نظر بگیرید که برنز استفاده شده در میز تلویزیون برنزی این وسیله را ارزشمند می کند. این ارزشمندی باعث می شود که قیمت میز تلویزیون برنزی نسبت به دیگر میز تلویزیون ها مانند نمونه های چوبی و شیشه مناسب تر باشد.

ایمن برای کودکان: وزن سنگین میز تلویزیون برنزی باعث می شود که جا به جایی آن سخت باشد. این سختی باعث می شود که کودکان نتوانند به راحتی میز تلویزیون برنزی را تکان دهند. به همین جهت باعث می شود که خیالتان از بابت نیفتادن تلویزیون و آسیب دیدن کودکان راحت باشد.

نشکن بودن: برخی از میز تلویزیون ها که از جنس شیشه و چوب هستند، ممکن است با کوچکترین ضربه ای بشکنند و آسیب ببینند. اما میز تلویزیون های برنزی به علت استفاده شدن از آلیاژ برنز و صفحات هایگلاس در برابر ضربه های سنگین مقاوم هستند و به راحتی آسیب نمی بینند. از همین رو همواره خیالتان از بابت سالم ماندن میز تلویزیون برنزی آسوده خواهد بود.

راه های تهیه میز تلویزیون برنزی زیاد می باشد. با این وجود تقلب در عرضه محصولات برنزی و برنجی به شدت بالاست. برای خرید محصولات اصل حتماً می بایست ضمانت نامه کتبی از فروشنده دریافت نمایید. سایت های زیادی محصولات برنزی را عرضه می نمایند. اما یکی از معتبرترین سایت ها که تنوع بالای محصولات را نیز دارد، فروشگاه برنز نوین می باشد. فروشگاه برنز نوین ضمن ارائه ضمانت نامه کتبی اصالت کالا، ارسال به سراسر کشور، کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. برای مشتریان میز تلویزیون برنزی در استان تهران و البرز، ارسال رایگان و پرداخت در محل را نیز دارند. همچین این فروشگاه دارای شعبه حضوری در استان تهران می باشد. برای برقراری ارتباط با فروشگاه برنز نوین کافی است با شماره تلفن 09026210810 در طول روز تماس حاصل فرمایید. برای دیدن کلیه محصولات فروشگاه برنز نوین نیز کافی است به سایت فروشگاه به نشانی https://bronzenovin.com سر بزنید.

 

چرا آینه و شمعدان برنزی انتخاب کنیم؟

چرا آینه و شمعدان برنزی انتخاب کنیم؟

از گذشته تا امروز ، آینه شمعدان برنزی در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار بوده اند و تازه عروس ها اغلب برای آینه شمعدان های خود از آینه شمعدان های برنزی استفاده می کردند. البته این آینه شمعدان های برنزی امروزه به شدت طرفداران خاص خود را در بین خانم ها دارند. با این وجود عده ای نیز هستند که به دلیل آنکه مزیت آینه شمعدان های برنزی را نمی دانند، رغبت کمتری نسبت به این نوع آینه و شمعدان های برنزی دارند. فروشگاه برنز نوین عرضه کننده انواع آینه و شمعدان برنزی برای اکثر افراد و بخصوص برای زوج های جوان می باشد. آینه و شمعدان برنزی برای عروس و داماد یکی از ضروریات و نیازهای منزل عروس و داماد می باشد. آینه و شمعدان برنزی مزیت های بی شماری دارد و در این مطلب سعی می کنیم چند مدل از مزیت های این نوع آینه شمعدان های برنزی را ذکر نماییم.

 

 

ویژگی های آینه کنسول برنز : 

1.                   دوام و ماندگاری بالا: اگر به دنبال آینه کنسولی هستید که دوام بالایی داشته باشد، آینه کنسول برنز را به شما پیشنهاد می کنیم. امکان دارد شما از این جنس آینه خسته شوید اما این آینه و شمعدان دور انداختنی نیست. اگر زیاد دکوراسیون منزل را عوض می کنید و یا اسباب کشی می کنید، آینه شمعدان برنزی در تمام این فرآیند ها سالم مانده و آسیب نمی بیند.

2.                   ثبات رنگ: هیچ کس نمی خواهد رنگ آینه و شمعدان برنزی که خریداری کرده است پس از مدتی تغییر کند و آینه و شمعدان را از ریخت و قیافه بیاندازد. همه دوست دارند که آینه و شمعدان برنزی که خریداری می کنند مانند روز اول درخشان و خوش رنگ باقی بماند. آینه و شمعدان برنزی رنگ آنتیک همواره رنگ خود را ثابت نگه می دارد و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی شود.

3.                   سرمایه با ارزش بودن: برنز جزو فلزات ارزشمند به حساب می آید و با گذشت زمان هرگز از قیمت آن کاسته نمی شود. آینه و شمعدان برنزی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مانند فلز برنز همواره ارزش قیمتی بالایی دارد. همین باعث می شود که آینه و شمعدان برنزی مانند یک سرمایه همواره در منزل شما باشد. اگر زمانی نیاز شد که آینه و شمعدان برنزی را به فروش برسانید، می توانید آن را با قیمت روز و به ارزش بالا معامله نمایید.

4.                   وزن سنگین: چگالی آلیاژ برنز بالاست و مانند آلومینیوم سبک نمی باشد. این خاصیت سنگین بودن باعث می شود که آینه و شمعدان برنزی به راحتی تکان نخورد و با کوچکترین ضربه از جای خود جا به جا نشود. همچنین این وزن سنگین آینه و شمعدان برنزی، مفهوم ارزشمندی و لوکس بودن را القا می کند.

5.                   شکیل بودن: ظاهر آینه و شمعدان برنزی فضای شیک و زیبایی را به دکوراسیون منزل شما می دهد. این شیک بودن باعث می شود که آینه و شمعدان برنزی خود را با سایر وسایل تزئینی دکوری وفق دهد و ترکیب زیبایی را برای دکوراسیون منزل شما به وجود آورد

6.                   قیمت مناسب نسب به دیگر آینه و شمعدان ها: آینه و شمعدان برنزی نسبت به آینه و شمعدان نقره که قیمت بسیار بالایی دارد، دارای قیمت مناسبی می باشد. همچنین در برابر آینه و شمعدان های دیگر نیز با ارزش تر محسوب می شود. آینه و شمعدان برنزی برای آنها که توان خرید آینه و شمعدان نقره را ندارند و به دنبال آینه و شمعدان با ارزشی هستند، دارای قیمت مناسبی می باشد. مکان های زیادی برای عرضه آینه و شمعدان برنزی وجود دارد. اگر شما به دنبال قیمت مناسب هستید، می توانید آینه و شمعدان برنزی مناسب خود را با قیمت مناسب از فروشگاه برنز نوین تهیه نمایید.

7.                   تنوع بالا: آینه و شمعدان برنزی حاصل کار دست هنرمندان ایرانی می باشد. هر هنرمند با توجه به ذوق و سلیقه ای که دارد آینه و شمعدان برنزی منحصر به فرد خود را طراحی و تولید می نماید. از این رو تنوع در آینه و شمعدان برنزی بسیار بالا می باشد. تنوع بالای آینه و شمعدان برنزی می تواند سلیقه اکثر افراد را نسبت به آینه و شمعدان پوشش دهد. فروشگاه برنز نوین نیز عرضه کننده زیباترین آینه و شمعدان های برنزی در تنوع بسیار زیاد می باشد.

8.                   ایمن برای کودکان: آینه و شمعدان برنزی دارای وزن سنگینی هستند و به راحتی تکان نمی خورند. اگر با این وجود فکر می کنید که کودکان شما قادر به انداختن آینه و شمعدان برنزی هستند. پیشنهاد ما به شما آینه و شمعدان برنزی دیواری می باشد. برخی از آینه و شمعدان های برنزی به صورت دیواری هستند. شما می توانید این نوع آینه و شمعدان ها را با ارتفاع نسبت به زمین بر روی دیوار نصب نمایید. اگر آینه و شمعدان برنزی را بر روی دیوار نصب کنید دیگر نگران آسیب دیدن کودکان نسبت به آینه و شمعدان برنزی نخواهید بود و آنها می توانند با خیال راحت در خانه قدم بزنند.

9.                   مقاومت در برابر ضربه: آینه و شمعدان برنزی بسیار مقاوم هستند و در مقابل ضربه هایی که به قاب آینه و شمعدان وارد می شود هیچ آسیبی نمی بینند. اگر مقاومت آینه و شمعدان برای شما اهمیت دارد می توانید از آینه و شمعدان برنزی استفاده نمایید.

مکان ها و سایت های مختلفی برای تهیه آینه و شمعدان برنزی وجود دارد. مهمترین ترس خریداران آینه و شمعدان برنزی ، اصل بودن محصول می باشد. چون برخی سودجویان آلیاژ های تقلبی را به عنوان برنز به فروش می رسانند. بهترین و مطمئن ترین روش برای خرید آینه و شمعدان برنزی اصل را می توان خرید با ضمانت نامه اصالت دانست. فروشگاه برنز نوین که به طور تخصصی در زمینه فروش محصولات برنجی و برنزی فعالیت می نماید، کلیه محصولات برنزی و برنجی را با ضمانت نامه اصالت کالا به فروش می رساند. فروشگاه برنز نوین دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. ارسال به سراسر کشور و ضمانت سلامت ارسال در کنار قیمت مناسب محصولات باعث شده است که خیلی ها فروشگاه برنز نوین را برای تهیه محصولات برنزی و برنجی خود انتخاب نمایند. این مزایا باعث شده که خیلی ها فروشگاه برنز نوین را نسبت به سایت دیجی کالا بهتر بدانند و به آن اعتماد کنند.. شما می توانید انواع محصولات برنجی و برنزی را با ضمانت نامه کتبی و با قیمت مناسب از فروشگاه برنز نوین تهیه نمایید. برای برقراری ارتباط با فروشگاه برنز نوین کافی در ساعات روز با شماره 09026210810 تماس حاصل فرمایید. همچینن می توانید به آدرس اینترنتی فروشگاه برنز نوین به نشانی https://bronzenovin.com مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

در خرید لوستر برنزی به چه مواردی توجه نماییم؟

در خرید لوستر برنزی به چه مواردی توجه نماییم؟

خرید و انتخاب لوستر سقفی یکی از سخت ترین انتخاب ها برای دکوراسیون منزل است. از آنجا که اکثر افراد در آن تخصص ندارند ، ممکن است در انتخاب آن با مشکل مواجه شوند و کمک و راهنمایی یک متخصص در مورد انواع لوسترهای سقفی می تواند کمک بزرگی باشد. در هر خانه بسته به متراژ ، ارتفاع سقف ، نوع دکوراسیون داخلی و ... باید لوستر آن روی سقف انتخاب شود. انواع مختلفی از لوسترها وجود دارد. مانند لوستر سقفی کوچک ، لوستر کریستالی ، لوستر فنری ، لوستر برنزی یا انواع دیگر موجود در بازار. لوسترهای سقفی معمولاً برای روشنایی خانه و لوسترهای دیواری به عنوان منبع نوری کوچکتر استفاده می شوند.

 

 

اگر قصد تهیه و یا تغییر لوستر در سالن پذیرایی خود را دارید و به دنبال منبع نوری جدید هستید ، باید لوستر مناسب را با توجه به شرایط اتاق انتخاب کنید. برای انجام این انتخاب باید به دکوراسیون اتاق و رنگ های به کار رفته در مبلمان توجه کنید. انتخاب لوستر کلاسیک و بسیار بزرگ برای فضاهای کوچک باعث می شود فضا کوچکتر به نظر برسد.

از لوسترهای کلاسیک می توان در فضاهای بزرگتر استفاده کرد و با ترکیب چند مدل دیوار ، دکوراسیون اتاق نشیمن را تکمیل کرد. لوسترهای کلاسیک با توجه به اندازه و ابعاد آن می توانند در دکوراسیون هر خانه ای استفاده شوند ، اما بهتر است قبل از خرید به اندازه و ارتفاع آن توجه کنید. در این مقاله قصد که توسط فروشگاه برنز نوین تهیه شده است قصد داریم تا راهنمایی هایی را برای تهیه لوستر مناسب پذیرایی را به شما ارائه دهیم.

لوستر در سقف پذیرایی باید یک الگوی روشن و براق داشته باشد. اگر سقف سالن پذیرایی شما بلند است ، می توانید از یک لوستر شاخه دار یا بزرگ استفاده کنید. بسته به سلیقه شخصی خود هنگام انتخاب نوع دکوراسیون داخلی خانه ، می توانید یک مدل کلاسیک یا مدرن را انتخاب کنید. اگر طول سقف شما طولانی است ، می توانید از دو یا سه لوستر در قسمت های مختلف سقف استفاده کنید. اگر پذیرایی شما کوچکتر است ، از خرید لوسترهای بزرگ خودداری کنید و سعی کنید لوستر کوچکتری را انتخاب کنید که مناسب پذیرایی باشد تا فضا را به هم نریزد.

سبک و الگوی لوستر یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه شود. قبل از بررسی ابعاد فنی لوستر ، تعیین کنید که سبک چیدمان منزل شما سنتی است یا از چیدمانی مدرن برای طراحی داخلی و دکوراسیون منزل خوشتان می آید. ممکن است ترکیبی از سبک مدرن و سنتی را برای اتاق نشیمن و سایر قسمتهای خانه خود بخواهید. با این حال ، قبل از شروع فرایند خرید ، باید تصمیم نهایی را در مورد سبک چیدمان بگیرید. بیش از 80  درصد افراد به لوستر برنزی علاقه نشان می دهند. زیرا این افراد ارزش قیمتی و زیبایی این نوع از لوسترها را متوجه شده اند.

قبل از تهیه لوستر ، به این نکته توجه داشته باشید که سقف سالن پذیرایی شما کوتاه یا بلند است. توجه به این موضوع شما را مجبور می کند به لوسترهای بلند و چند شاخه بروید ، اگر سقف در مکان مورد نظر بلند باشد. سقف های بلند دست شما را در انتخاب لوستر باز می گذارد. لوسترهای برنزی با ارتفاع بلند از جمله انتخاب هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند.

اما اگر سقف اتاق کوتاه باشد ، لوسترهایی با ارتفاع بلند نامناسب تلقی می شوند و مشکلاتی را برای حرکت افراد قد بلند ایجاد می کنند. حتی اگر قد شما بلند نیست ، باز هم این امکان وجود دارد که اجسام مختلف در چنین شرایطی به سقف برخورد کرده و باعث تصادف شوند. لوسترهای برنزی سقفی بهترین گزینه ها برای سقف های کوتاه هستند.

لوستر را می توان از مواد مختلفی مانند برنز، فلز تزئین شده ، سنگ ، کریستال و .. تهیه کرد. در نظر داشته باشید که لوستری که انتخاب می کنید با رنگ غالب فضا و دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد. همچنین سعی کنید هماهنگی و انسجام خلاقانه ای بین لوسترها و شمع ها و سایر منابع روشنایی خانه ایجاد کنید.

رنگ لوسترها باید با رنگ چیدمان سایر لوازم خانگی یکی باشد ، اما از آنجا که لوستر به سرعت به اندازه پرده یا مبلمان تغییر نمی کند، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که همیشه شیک و جدید به نظر برسد.

تعیین اندازه مناسب اتاق یا نشیمن یکی از مهمترین عوامل هنگام انتخاب لوستر برنزی است. اگر لوستری کوچکتر از اندازه مناسب انتخاب کنید ، در فضای شما گم می شود و قابل مشاهده نخواهد بود و بودجه شما هدر می رود و اگر انتخاب شما بیش از حد بزرگ باشد ، رسماً شما را خراب می کند و زیبایی را از بین می برد. برای مشاوره در این رابطه کافی است با فروشگاه برنز نوین ارتباط برقرار نمایید و راهنمایی های لازم را برای تهیه لوستر برنزی دریافت نمایید. با این وجود شما بهترین لوستر برنزی را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که سبک و وزن بصری لوستر در تعیین اندازه مناسب تأثیر بسزایی دارد. لوسترهای با وزن سبک کمی کمی کوچکتر به نظر می رسند ، در حالی که لوسترهایی با چراغ های کوچک (لامپ های کوچک) کمی بزرگتر به نظر می رسند.

انتخاب رنگ لامپ و نورپردازی فضا نیز برای زیباسازی محیط بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که از لامپ های نور خورشیدی و فلورسنت در کنار هم استفاده کنید تا نور یک رنگ لوستر چشم شما را مختل نکند و رنگ دکوراسیون منزل شما تحت تأثیر قرار نگیرد.

مهمترین نکته در رابطه با تهیه لوستر برنزی را می توان اطمینان از اصل بودن لوستر برنزی دانست. راه هایی برای تشخیص لوستر برنزی اصل وجود دارد، اما ما پیشنهاد می کنیم از جاهای معتبر و مطمئن نسبت به تهیه لوستر برنزی خود اقدام نمایید. فروشگاه های زیادی لوستر برنزی را عرضه می نمایند. در این بین سایت هایی مانند دیجی کالا و باسلام و برنز نوین نیز قرار دارند. فروشگاه برنز نوین با توجه به مزیت های بی شماری که دارد می تواند گزینه مناسبی برای تهیه لوستر برنزی باشد. تضمین اصالت کالا، کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب، ارسال به سراسر کشور، تضمین سلامت ارسال از جمله مزیت های خوب فروشگاه برنز نوین می باشد. فروشگاه برنز نوین دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما می توانید با خیال راحت نسبت به تهیه محصولات خود اقدام نمایید. برای برقراری ارتباط با فروشگاه برنز نوین و دریافت اطلاعات بیشتر کافی است در ساعات روز با شماره 09026210810 تماس حاصل فرمایید. برای دیدن کلیه محصولات فروشگاه برنز نوین نیز می توانید به نشانی اینترنتی به آدرس https://bronzenovin.com مراجعه فرمایید.

چرا ساعت دیواری برنزی انتخاب نماییم؟

چرا ساعت دیواری برنزی انتخاب نماییم؟

ساعت دیواری برنزی نوعی ساعت دیواری می باشد که از آلیاژ برنز در ساخت آن استفاده شده است. همان طور که از اسمش پیداست، ساعت دیواری را بر روی دیوار نصب می نمایند. برخی نیز به جای ساعت دیواری برنزی به این ساعت ها ساعت دیواری برنجی نیز می گویند. از آنجایی که تزئین دیوارهای خانه نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد، باید به زیبایی دیوار ها توجه نمود. انتخاب و ترکیب اجزای مختلف و نصب آن بر روی دیوارهای خانه می تواند زیبایی خاصی را به محیط خانه ببخشید. یکی از انتخاب های مهم ساعت دیواری می باشد. در هنگام خرید ساعت دیواری برای خانه باید به چند نکته مهم توجه نمود. ساعت دیواری یک وسیله تزئینی و همچنین کاربردی برای فضای خانه می باشد. اگر اصول خاصی در انتخاب ساعت دیواری لحاظ نشود، ممکن است بی نظمی ای در دکوراسیون منزل به وجود آید

 

 

برای انتخاب ساعت دیواری توجه به سبک دکوراسیون مهم است. رنگ ساعت دیواری نیز یکی دیگر از ارکان انتخاب ساعت دیواری مناسب می باشد. اندازه ساعت دیواری نیز بی تاثیر نیست. در این مطلب که توسط فروشگاه برنز نوین تهیه شده است سعی داریم که برخی از خصوصیات مهم ساعت دیواری را برای شما بیان نماییم. پیشنهاد برنز نوین برای شما که به دنبال زیبایی دکوراسیون منزل خود هستید و قصد خرید ساعت دیواری را دارید، ساعت دیواری برنزی می باشد. در ادامه به بیان چند دلیل برای خرید ساعت دیواری برنزی می پردازیم.

دوام و ماندگاری بالا: اگر به دنبال ساعت دیواری ای هستید که دوام بالایی داشته باشد، ساعت دیواری برنزی را به شما پیشنهاد می کنیم. امکان دارد. ساعت دیواری برنزی به خاطر استفاده از آلیاژ برنز در ساخت آن جزو مقاومت ترین نوع ساعت های دیواری می باشد. همین امر باعث می شود که ساعت دیواری برنزی سال های زیادی برای شما ماندگار باشد.

طلایی رنگ بودن: خیلی از خانم ها به رنگ طلایی علاقه خاصی دارند. رنگ طلایی در دکوراسیون منازل نمادی از لوکس بودن و لاکچری بودن به شمار می آید. از نظر روانشناسی و زیبایی شناسی و دید بصری، رنگ طلایی درخشان می تواند باعث شادابی و روحیه افراد شود. به همین خاطر خیلی از روان شناسان توصیه می کنند که از رنگ های شاد در دکوراسیون منزل استفاده نمایید. ساعت دیواری برنزی نیز به علت رنگ طلایی و براقی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون منازل باشد.

ثبات رنگ: هیچ کس دوست ندارد ساعت دیواری که خریداری کرده است پس از مدتی تغییر کند و ساعت دیواری را از ریخت و قیافه بیافتد. همه دوست دارند ساعت دیواری که خریداری می کنند مانند روز اول درخشان و خوش رنگ باقی بماند. برخی از ساعت ها ممکن است به مرور زمان و به علت آفتاب خوردگی و ... رنگ خود را کم کم از دست بدهند و تغییر رنگ صورت بگیرد. اما ساعت دیواری برنزی به خاطر مواد نگهدارنده ای که دارد همواره رنگ ثابت خود را حفظ می کند و در برابر تغییرات آب و هوایی ظاهر اولیه خود را حفظ می نماید.

سرمایه و با ارزش بودن: برنز جزو فلزات ارزشمند به حساب می آید و با گذشت زمان هرگز از قیمت آن کاسته نمی شود. ساعت دیواری برنزی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مانند فلز برنز همواره ارزش قیمتی بالایی دارد. همین باعث می شود که ساعت دیواری برنزی مانند یک سرمایه همواره در منزل شما باشد. اگر زمانی نیاز شد که ساعت دیواری برنزی را تعویض کنید و یا به فروش برسانید، می توانید آن را با قیمت روز و به ارزش بالا معامله نمایید.

 

آرام گرد و بی صدا بودن: برخی از ساعت های دیواری دارای موتورهای پر سر و صدا هستند. این سر و صدا باعث سلب آرامش در زمان های استراحت می باشد. اما کلیه ساعت های دیواری برنزی فروشگاه برنز نوین دارای موتورهای آرام گرد و بی صدا هستند. شما با تهیه ساعت دیواری برنزی از فروشگاه برنز نوین دیگر نگران سر و صدای ساعت دیواری در زمان های استراحت خود نیستید.

وزن سنگین: چگالی آلیاژ برنز بالاست و مانند آلومینیوم سبک نمی باشد. این خاصیت سنگین بودن باعث می شود که ساعت دیواری برنزی به راحتی تکان نخورد و با کوچکترین ضربه از جای خود جا به جا نشود. همچنین این وزن سنگین ساعت دیواری برنزی ، مفهوم ارزشمندی و لوکس بودن را القا می کند. یعنی شما با داشتن یک ساعت دیواری برنزی سنگین وزن، قدرت خود را می توانید به نمایش بگذارید.

شکیل بودن: ظاهر ساعت دیواری برنزی فضای شیک و زیبایی را به دکوراسیون منزل شما می دهد. این شیک بودن باعث می شود که ساعت دیواری برنزی خود را با سایر وسایل تزئینی دکوری وفق دهید و ترکیب زیبایی را برای دکوراسیون منزل خود به وجود آورید.

قیمت مناسب: اگر فکر می کنید قیمت ساعت دیواری برنزی بالاست، باید به این نکته اشاره کنیم که این قیمت در مقایسه با ساعت های دیواری لوکس بسیار ناچیز است. ولی شما با ساعت دیواری برنزی که با قیمت مناسب تهیه می نمایید می توانید فضای لوکسی را برای دکوراسیون منزل خود رقم بزنید. شما همچنین می توانید ساعت دیواری برنزی را با قیمت مناسب تر از فروشگاه برنز نوین تهیه نمایید.

تنوع بالا: ساعت دیواری برنزی حاصل کار دست هنرمندان ایرانی می باشد. هر هنرمند با توجه به ذوق و سلیقه ای که دارد ساعت دیواری برنزی منحصر به فرد خود را طراحی و تولید می نماید. از این رو تنوع در ساعت دیواری برنزی بسیار بالا می باشد. تنوع بالای ساعت دیواری برنزی می تواند سلیقه اکثر افراد را نسبت به آینه و شمعدان پوشش دهد. فروشگاه برنز نوین نیز عرضه کننده زیباترین ساعت های دیواری برنزی در تنوع بسیار زیاد می باشد. در ضمن کلیه ساعت های دیواری برنزی فروشگاه برنز نوین به صورت انحصاری تولید و عرضه می گردند و شما نمی توانید نمونه این ساعت ها را با این کیفیت در دیگر فروشگاه های برنزی مشاهده فرمایید.

مقاومت به ضربه: ساعت دیواری برنزی به خاطر استفاده از آلیاژ برنز، بسیار مقاوم است و در مقابل ضربه هایی که به بدنه ساعت دیواری برنزی وارد می شود هیچ آسیبی نمی بینند. اگر مقاومت ساعت دیواری برنزی برای شما اهمیت دارد می توانید از ساعت دیواری برنزی استفاده نمایید.

مکان ها و سایت های مختلفی برای تهیه ساعت دیواری برنزی وجود دارد. مهمترین ترس خریداران ساعت دیواری برنزی ، اصل بودن محصول می باشد. چون برخی سودجویان آلیاژ های تقلبی را به عنوان برنز به فروش می رسانند. به همین دلیل خیلی از خریداران محصولات برنزی ترس و اضطراب تشخیص ساعت دیواری برنزی اصل را دارند. بهترین و مطمئن ترین روش برای خرید ساعت دیواری برنزی اصل را می توان خرید از فروشگاه های معتبر و با ضمانت نامه کتبی اصالت کالا دانست. فروشگاه برنز نوین که به طور تخصصی در زمینه فروش محصولات برنجی و برنزی فعالیت می نماید، کلیه محصولات برنزی و برنجی را با ضمانت نامه اصالت کالا به فروش می رساند. فروشگاه برنز نوین دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. ارسال فوری و رایگان به سراسر کشور و ضمانت سلامت ارسال در کنار قیمت مناسب ساعت دیواری برنزی باعث شده است که خیلی ها فروشگاه برنز نوین را برای تهیه ساعت دیواری برنزی خود انتخاب نمایند. این مزایا باعث شده که خیلی ها فروشگاه برنز نوین را نسبت به سایت دیجی کالا بهتر بدانند و به آن اعتماد کنند.. شما می توانید علاوه بر ساعت دیواری برنزی، انواع محصولات برنجی و برنزی را با ضمانت نامه کتبی و با قیمت مناسب از فروشگاه برنز نوین تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است در ساعات روز با شماره 09026210810 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به آدرس اینترنتی فروشگاه برنز نوین به نشانی https://bronzenovin.com مراجعه فرمایید و کلیه محصولات این فروشگاه را مشاهده نمایید.

3 روش آسان برای تمیز کردن مایکروفر کالاپایا

3 روش آسان برای تمیز کردن مایکروفر کالاپایا  

تعداد کمی از لوازم خانگی سریعتر از مایکروویو شما آشفته می شوند. سوپ پاشیده شده، سس ریخته شده و اسپاگتی پاشیده شده، همگی می توانند یک چالش واقعی برای پاک کردن آنها از دیواره های داخلی مایکروویو پس از کیک شدن در آنجا باشند. اما خبر خوب این است که مجبور نیستید ساعت‌ها را برای تمیز کردن همه این آشفتگی‌های ناخوشایند صرف کنید! این سه هک تمیز کردن، مایکروویو شما را در کمترین زمان به ظاهری جدید تبدیل می کند.

 

 

1. لیمو

 

این روش احتمالاً ساده‌ترین روش است و این مزیت را دارد که کل آشپزخانه شما را خوشبو می‌کند! یک لیمو با اندازه متوسط ​​را بردارید و آن را از وسط برش دهید، هر دو نیمه را صاف به سمت پایین در یک کاسه کوچک آب قرار دهید. کاسه را با لیموها در مایکروویو قرار دهید و به مدت یک دقیقه روی حرارت زیاد قرار دهید، یا تا زمانی که ببینید درب مایکروویو شروع به بخار شدن کرد. قبل از باز کردن درب مایکروویو، اجازه دهید بخار برای یک دقیقه بماند.

 

پس از آن، آن را باز کنید و داخل آن را با دستمال کاغذی پاک کنید. بخار آب باید تمام آن نشت‌های پوسته‌شده را به راحتی پاک کند و لیمو با باکتری‌ها و میکروب‌هایی که ممکن است در داخل آن رشد کرده‌اند مبارزه کند. بعلاوه، باعث می‌شود که کل چیز بوی مرکبات تازه داشته باشد!

 

2. جوش شیرین

 

جوش شیرین یک خوشبو کننده و ضدعفونی کننده عالی و بی خطر برای مواد غذایی است، به علاوه به آرامی ساینده است، بنابراین می توانید بدون آسیب رساندن به داخل مایکروویو، ریزش ها را از بین ببرید. دو قسمت جوش شیرین و یک قسمت آب را با هم مخلوط کنید تا خمیری غلیظ و ساینده درست کنید. خمیر جوش شیرین خود را روی بدترین لکه ها بمالید، به کل قسمت داخلی مایکروویو یک پوشش یکنواخت بدهید، سپس اجازه دهید به مدت پنج دقیقه بماند. در این مرحله، می توانید خمیر و لکه ها را با آن پاک کنید یا می توانید با استفاده از روش بعدی دو برابر کنید.

 

دست یک زن برای لمس دکمه ای روی مایکروویو فولاد ضد زنگ دراز می شود.

 

3. سرکه

 

این هک تقریباً به آسانی هک اول است و شما می توانید آن را به تنهایی یا به عنوان ادامه خیساندن جوش شیرین خود انجام دهید. فقط یک کاسه را با دو فنجان آب و دو قاشق غذاخوری سرکه سفید پر کنید و مخلوط را به مدت یک یا دو دقیقه در مایکروویو قرار دهید. سرکه دارای خواص پاک کنندگی قدرتمندی است و همراه با بخار، تمام موادی که روی مایکروویو شما بسته شده اند را از بین می برد. درب مایکروویو را برای چند دقیقه پس از اتمام کار بسته نگه دارید تا بخار واقعاً کار کند. سپس آن را باز کرده و آن را پاک کنید، مطمئن شوید که باقی مانده جوش شیرین از روش قبلی را پاک کنید.

 

 

 

حالا یک نفس عمیق بکش. متوجه چیز متفاوتی شده اید؟ درست است، دیگر از بوی پاپ کورن سوخته یا بوی ماندگار شام هفته گذشته خبری نیست! علاوه بر پاک‌کننده‌های فوق‌العاده، همه این هک‌ها بوی نامطبوع را از مایکروویو شما نیز پاک می‌کنند. اکنون شما آماده هستید تا یک وعده غذایی آسان بدون درهم ریختگی و بدون استرس در مورد میکروب ها یا طعم های ناخواسته درست کنید.

منبع : فروشگاه اینترنتی کالاپایا