فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل


بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

b8_36hz.png

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

بهترین راه برای یادگیری زبان ترکی استانبولیدر منزل این است که خود را در آن غوطه ور کنید. ما به شما در این کار کمک میکنیم.در این روش شما یک لیست طولانی از واژگان ترکی استانبولی را حفظ نخواهید کرد. شما فقط به زبان جدیدتان می شنوید، صحبت می کنید، می خوانید و می نویسید. به این ترتیب، آماده مکالمات دنیای واقعی می شوید.در این مطلب از پروان آکادمی می خواهیم راهنمای یادگیری زبان ترکی استانبولی را به شما معرفی کنیم.

 

چرا زبان ترکی یاد بگیریم؟

به تعداد افرادی که زبان دوم را یاد می گیرند، برای این سوال پاسخ وجود دارد. آیا می خواهید از فیلم های Nuri Bilge Ceylan بدون زیرنویس لذت ببرید؟ آیا می خواهید بدون راهنما از مسیر شکست خورده آناتولی خارج شوید؟ آیا در شرف ملاقات با همسر جدید ترک خود هستید؟
آیا می خواهید شعر هر آهنگ Bar?? Manço را که تا به حال ضبط کرده اید یاد بگیرید؟ آیا می خواهید بتوانید برای بهترین معاملات در بازار بزرگ استانبول چانه بزنید؟ هیچ دلیلی وجود ندارد، اما شما باید دلیل خود را پیدا کنید. این کار ضروری است زیرا به شما کمک می کند با انگیزه و متمرکز بمانید. شما می توانید چیزهایی را که به شما مربوط است حفظ کنید و به آنها توجه بیشتری کنید.
اگر می خواهید ترکی یاد بگیرید تا در چشمه موج سواری کنید، به خاطر سپردن لغات مربوط به تجهیزات اداری به شما انگیزه ای برای تلاش کردن نمی دهد. علاوه بر انتخاب واژگان و عبارات اصلی (1000 تا 3000 کلمه که برای گفتار روزمره ضروری است) می توانید با یادگیری صحبت در مورد آنچه برای شما مهم است به ترکی علاقه مند شوید.

 

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

همه چیز در ذهن شماست

اگر می‌خواهید واقعاً ترکی صحبت کنید، باید آماده اشتباه باشید و از اشتباه کردن نترسید. یادگیری به معنای انجام دادن، تلاش، شکست و تلاش مجدد است. آنچه یودا گفت را فراموش کنید (علاوه بر این، او حتی به سختی می توانست به یک زبان صحبت کند). نکته کلیدی برای دانستن نحوه صحبت کردن به ترکی این است که صرفاً سعی کنید ترکی صحبت کنید، مهم نیست که در ابتدا چقدر احمقانه به نظر برسد.
اشتباه کردن دلیلی برای دلسرد شدن نیست. مطالعات روانشناختی اخیر در مورد نحوه یادگیری ما ساده ترین و مهم ترین نکته را به ما می دهد: استراحت. اگر می توانید با درک نکردن فوری چیزها احساس راحتی کنید، کنجکاوی و لذت بردن از این فرآیند آسان تر است. مهم نیست که چگونه یادگیری را انتخاب می کنید، قرار گرفتن در معرض مداوم و تمرین روزانه همیشه نتایجی را به همراه خواهد داشت.

 

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

سخن آخر درباره بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی، قطعا برای هر فرد متفاوت است و نمیتوان یک روش را به عنوان بهترین روش یادگیری پیشنهاد کرد. زبان ترکی استانبولی ازنظر اساتید زبان ترکی یادگیری ترکی برای زبان آموزان سریع صورت می گیرد. اما گرفتن نتیجه مطلوب فقط و فقط به میزان تلاش و رقبت آن فرد در یادگیری زبان ترکی استانبولی بستگی دارد. ویژگی خوبی که انسان دارد این است که اگر بخواهد کار غیر ممکنی را ممکن کند در کوتاه ترین زمان انجامش میدهد و تنها چیزی که برای رسیدن به مقصد نیاز دارد اراده ای قوی میباشد. پس برای یادگیری زبان، اول باید اراده خود را قوی کنید و سپس یادگیری را با برنامه ریزی هدفمند آغاز کنید.
امروزه تعداد کثیری از مردم خود را نیازمند یادگیری زبان ترکی میدانند زیرا کشور ترکیه طی چند سال اخیر در حوزه شغلی افراد زیادی را به خود جذب کرده و به همین علت باعث ایجاد انگیزه برای بعضی از افراد شده است که این زبان شیرین را فرا بگیرند، اما از طرفی برخی از مشکلات مانع یادگیری آن ها میشود. یکی از این مشکلات، ترس از یاد نگرفتن است. و بحث تامین هزینه ها نیز سد دیگری برای افراد علاقه مند به یادگیری زبان ترکی شده است و در آخر نبود آموزشگاه زبان مورد اعتماد مد نظر قرار میگیرد که در ادامه برای هریک راهکارهایی ارائه خواهیم کرد…