فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

3 روش آسان برای تمیز کردن مایکروفر کالاپایا


روش آسان برای تمیز کردن مایکروفر کالاپایا  

تعداد کمی از لوازم خانگی سریعتر از مایکروویو شما آشفته می شوند. سوپ پاشیده شده، سس ریخته شده و اسپاگتی پاشیده شده، همگی می توانند یک چالش واقعی برای پاک کردن آنها از دیواره های داخلی مایکروویو پس از کیک شدن در آنجا باشند. اما خبر خوب این است که مجبور نیستید ساعت‌ها را برای تمیز کردن همه این آشفتگی‌های ناخوشایند صرف کنید! این سه هک تمیز کردن، مایکروویو شما را در کمترین زمان به ظاهری جدید تبدیل می کند.

 

 

1. لیمو

 

این روش احتمالاً ساده‌ترین روش است و این مزیت را دارد که کل آشپزخانه شما را خوشبو می‌کند! یک لیمو با اندازه متوسط ??را بردارید و آن را از وسط برش دهید، هر دو نیمه را صاف به سمت پایین در یک کاسه کوچک آب قرار دهید. کاسه را با لیموها در مایکروویو قرار دهید و به مدت یک دقیقه روی حرارت زیاد قرار دهید، یا تا زمانی که ببینید درب مایکروویو شروع به بخار شدن کرد. قبل از باز کردن درب مایکروویو، اجازه دهید بخار برای یک دقیقه بماند.

 

پس از آن، آن را باز کنید و داخل آن را با دستمال کاغذی پاک کنید. بخار آب باید تمام آن نشت‌های پوسته‌شده را به راحتی پاک کند و لیمو با باکتری‌ها و میکروب‌هایی که ممکن است در داخل آن رشد کرده‌اند مبارزه کند. بعلاوه، باعث می‌شود که کل چیز بوی مرکبات تازه داشته باشد!

 

2. جوش شیرین

 

جوش شیرین یک خوشبو کننده و ضدعفونی کننده عالی و بی خطر برای مواد غذایی است، به علاوه به آرامی ساینده است، بنابراین می توانید بدون آسیب رساندن به داخل مایکروویو، ریزش ها را از بین ببرید. دو قسمت جوش شیرین و یک قسمت آب را با هم مخلوط کنید تا خمیری غلیظ و ساینده درست کنید. خمیر جوش شیرین خود را روی بدترین لکه ها بمالید، به کل قسمت داخلی مایکروویو یک پوشش یکنواخت بدهید، سپس اجازه دهید به مدت پنج دقیقه بماند. در این مرحله، می توانید خمیر و لکه ها را با آن پاک کنید یا می توانید با استفاده از روش بعدی دو برابر کنید.

 

دست یک زن برای لمس دکمه ای روی مایکروویو فولاد ضد زنگ دراز می شود.

 

3. سرکه

 

این هک تقریباً به آسانی هک اول است و شما می توانید آن را به تنهایی یا به عنوان ادامه خیساندن جوش شیرین خود انجام دهید. فقط یک کاسه را با دو فنجان آب و دو قاشق غذاخوری سرکه سفید پر کنید و مخلوط را به مدت یک یا دو دقیقه در مایکروویو قرار دهید. سرکه دارای خواص پاک کنندگی قدرتمندی است و همراه با بخار، تمام موادی که روی مایکروویو شما بسته شده اند را از بین می برد. درب مایکروویو را برای چند دقیقه پس از اتمام کار بسته نگه دارید تا بخار واقعاً کار کند. سپس آن را باز کرده و آن را پاک کنید، مطمئن شوید که باقی مانده جوش شیرین از روش قبلی را پاک کنید.

 

 

 

حالا یک نفس عمیق بکش. متوجه چیز متفاوتی شده اید؟ درست است، دیگر از بوی پاپ کورن سوخته یا بوی ماندگار شام هفته گذشته خبری نیست! علاوه بر پاک‌کننده‌های فوق‌العاده، همه این هک‌ها بوی نامطبوع را از مایکروویو شما نیز پاک می‌کنند. اکنون شما آماده هستید تا یک وعده غذایی آسان بدون درهم ریختگی و بدون استرس در مورد میکروب ها یا طعم های ناخواسته درست کنید.

منبع : فروشگاه اینترنتی کالاپایا 

معرفی محصول کولر گازی زانتی


معرفی محصول کولر گازی زانتی

2021-10-30

 

کولر گازی زانتی – معرفی محصول

فروشگاه اینترنتی سرمارسان – تنها فروشگاه تخصصی کولر گازی

معرفی برند کولر گازی زانتی – یکی از جدید‌ترین برند‌های کولر گازی که در زمینه کولر های دیواری ، ایستاده ، پنجره ای ، داکت فعالیت میکند که مدت کوتاهی است وارد کشور ما شده است برند زانتی است. مدل‌های مختلفی از کولر گازی زانتی تولید شده است که دارای قیمت مناسبی هستند. در این مقاله به معرفی برند کولر گازی زانتی خواهیم پرداخت تا به پرسش‌هایی که کاربران و مصرف کنندگان در خصوص آن دارند به طور کامل پاسخ دهیم. محور بحث ما در این مقاله پاسخ به پرسش های زیر خواهد بود.

برای مثال می توان به کولر گازی های دیواری  کولر گازی ۱۲۰۰۰ زانتی ، کولر گازی ۱۸۰۰۰ زانتی ، کولر گازی ۲۴۰۰۰ زانتی کولر گازی ۳۰۰۰۰ زانتی  کولر گازی ۳۶۰۰۰ زانتی 

  • کولر گازی زانتی ساخت کجاست؟
  • آیا خرید کولر گازی زانتی به صرفه است؟
  • بهترین مدل کولر گازی زانتی چیست؟
  • نقاط قوت و ضعف برند زانتی چیست؟

کولر گازی زانتی ساخت کجاست؟

زانتی یکی از معتبر‌ترین برند‌های کولر گازی از جهان است که بساخت تایلند و تحت لیسانس ایتالیا تولید می‌شود. این کمپانی به صورت تخصصی تنها چند محصول تولید می‌کند که کولر گازی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید

کولر گازی زانتی دارای کمپرسور توشیبا تحت لیسانس ژاپن با نام اختصاری GMCC  می باشد که کولر گازی زانتی برای محصولات خود از بهترنی برند کمپروسر استفاده کرده است .

این محصول ایتالیایی دارای کیفیت ساخت بالایی است و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین برند‌های کولر گازی هم مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال اینکه کولر گازی زانتی برای خرید خوب است یا خیر به نوع نیاز شما بستگی دارد اما اطلاعات کلی در خصوص این محصول را در ادامه شرح خواهیم داد.

مشخصات کولر گازی زانتی

اگر قصد مقایسه کولر گازی زانتی با کولر گازی سامسونگ، ال جی، اجنرال، جنرال گلد و غیره را دارید ما اطلاعات کلی در این خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد و سپس توضیح می‌دهیم که هر جزء در کولر گازی چه اهمیتی در کیفیت و قیمت آن دارد.

  • استفاده از موتور قدرتمند توربو
  • گاز r410a
  • پرتاب باد ۴ حالته
  • فیلتر ویتامین c
  • عملکرد سرد و گرم
  • رادیاتور‌های با کیفیت مسی و طلایی

زانتی محصولی متفاوت از ایتالیا

کولر گازی زانتی محصولات کاملا با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است چرا که از بهترین متریال و مواد ممکن برای تولید محصولاتش استفاده می‌کند. برای مثال رادیاتورها یکی از مهم‌ترین بخش‌های اسپلیت‌ها محصول می‌شوند که اغلب هنگام خرید توجهی به آن نمی‌شود با این حال یک رادیاتور با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی در دوام و کارآیی بالاتر کولر گازی‌ها برخوردار خواهد بود.

در ادامه به قیمت این محصول اشاره خواهیم کرد اما با این حال قیمت کولر گازی زانتی بسیار ارزان است و یکی از بهترین گزینه‌های خرید هم برای مشتریان به حساب می‌آید. در مقایسه با قیمت بسیار مناسب است که ما تجهیزات و متریال و حتی تکنولوژی ساخت آن را کاملا قوی ارزیابی می‌کنیم.

زانتی محصولی با کمپرسور T1 . T3 و در داکت ها از اینورتر هم بهر مند است. این کمپرسور علاوه بر قدرت بالایی که خواهد داشت به صورت خاص برای بخش قابل توجهی از مناطق کشور ما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر بخواهیم پاسخ بدهیم که زانتی برای چه شهر‌هایی مناسب است بایدبه سراسر کشور اشاره کرد.

انواع مدل کولر گازی زانتی مدل دیواری

برای راهنمایی یک خرید مناسب ما توضیحات مختصری در مورد انواع مدل‌های زانتی و همچنین کیفیت و قدرت آن خواهیم داشت. دقت کنید که این توضیحات به صورت استاندارد و از طرف خود کمپانی Zanetti اعلام شده است:

کولر گازی ۱۲۰۰۰ زانتی – یکی از کوچکترین مدل‌های این شرکت است که برای محیط های کوچک و خصوصا مغازه‌ها و دفاتر اداری و تجاری ساخته شده است. البته قابلیت نصب در اتاق‌هایی تا ۲۰ متر را هم خواهد داشت. اگر در محیط باز از آن استفاده می‌کنید یعنی محیطی که رفت و آمد در آن وجود دارد مانند مغازه بین ۱۰-۱۷متر کاملا مناسب خواهد بود. میزان مصرف برق این مدل بسیار پایین است و یکی از کم مصرف‌ترین گزینه‌های خرید خواهد بود.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ زانتی – قدرت بسیار بیشتری نسبت به مدل قبل دارد و حتی به عقیده بسیاری ارزش خرید بالاتری هم خواهد داشت. این محصول می‌تواند در تمامی کاربری‌های مدل قبل مورد استفاده قرار بگیرد و به راحتی می‌تواند یک خانه بین ۲۰ تا ۴۰ متر را کاملا سرد یا گرم کند. البته قدرت گرمایش این مدل بیشتر هم می‌باشد.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ زانتی – از دیگر مدل‌های این کمپانی است که مصرف کنندگان بیشتری هم دارد. این کولر قدرت باد بسیار بالایی دارد و مانند دیگر مدل‌ها حالت ۴ سویه هم دارد. از این مدل به راحتی می‌توانید در اماکنی تا ۷۰ متر هم استفاده کنید.

 کولر گازی زانتی ۳۰۰۰۰ – یکی از پر طرفدارترین و محبوب‌ترین محصولاتی است که تولید شده است. این محصول علاوه بر قیمت مناسب و طراحی زیبایی که دارد می‌تواند برای اماکنی تا ۱۰۰ متر نیز به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد.

 کولر گازی ۳۶۰۰۰ زانتی قدرتمند‌ترین و بزرگترین محصول از لحاظ سایز و اندازه هم به حساب می‌آید. این محصول به راحتی محیط‌هایی تا نزدیک به ۱۲۰ متر را کاملا پوشش خواهد داد. دقت کنید که تمامی اطلاعات مربوط به این مدل‌ها بر اساس نکاتی است که در بالا اشاره کردیم و در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای انواع مدل کولر گازی زانتی در بخش داکت و پنجره ای از کارشناسان ما و یا توضیحات داخل محوصل وهمچنین از کاتالوگ بهره بگیرید .

مزایا و معایب کولر گازی زانتی

جدید‌ بودن این برند در کشور ما ابهام‌هایی را در خصوص کیفیت آن ایجاد کرده است. بسیاری به دنبال خرید یک محصول مناسب هستند که بتوانند با کارآیی و البته دوام بالایی از آن استفاده کنند به همین دلیل اشاره به نقاط ضعف و قوت می‌تواند راهنمای مناسبی برای خرید باشد.

مهم‌ترین نقطه ضعف این کولر گازی نبودن اینورتر است. در حال حاضر بسیاری از محصولات ایرانی و خارجی از اینورتر بهره‌مند هستند به همین دلیل کارآیی بهتر و شاید حتی آسان‌تری هم داشته باشند. در این که محصولات اینورتر‌دار کیفیت بالاتری دارند هیچ شکی وجود ندارد اما چرا یک برند ایتالیایی هیچ محصول اینورتری تولید نکرده است هم نکته‌ای است که خریداران  زانتی باید به آن توجه کنند.

اینورتر چند ویژگی خاص برای محصول شما ایجاد می‌کند که مهم‌ترین آن تغییر نحوه سرمایش و گرمایش است. یعنی در میزان سرمایش و یا گرمایش هیچ تاثیری نخواهد داشت تنها هنگامی که به دمای مورد نظر محیطی برسد خاموش نمی‌شود و سرعت آن کم می‌شود و سپس با افزایش دما شروع به خنک کردن و یا با کاهش دما شروع به گرم کردن می‌کند.

اینور‌تر‌ها جدای از موتور و کمپرسور هستند و هیچ ارتباطی بین موتور اینور‌تردار نیست. در واقع ما اصلا موتور اینورتر دار نداریم و این اصطلاح یک اشتباه رایج است. اینورتر با کمپرسور در ارتباط است اما بخشی از آن نیست. در واقع اینورتر سرعت کمپرسور را کم می‌کند و اجازه خاموش شدن نخواهد داد.

اما مهم ترین نقاط قوت این محصول را باید در کمپرسور T1 دانست که جایگزین مناسبی برای محصولات اینورتر دار است و می‌تواند در محیط‌های مرطوب و معتدل کارآیی فوق العاده‌ای داشته باشد. علاوه بر این باید به رادیاتور زانتی اشاره کرد که یک سیستم مطبوع فوق العاده برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

این رادیاتور‌ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، نور خورشید و ناهمسانی‌های آب و هوایی دارند و مانند دیگر مدل‌ها به راحتی از بین نمی‌روند و فرسوده هم نمی‌شوند.

s3_hzdb.jpg

کولر گازی زانتی

محصولی با سیستم توربو خریداری کنید

این که از چه برندی خرید می‌کنید بسیار مهم است اما حتما دقت کنید که یک از یک سیستم توربو استفاده کنید. محصولات توربو چه در حالت گرمایش و چه سرمایش راندمان دستگاه را چند برابر می‌کنند. به همین دلیل نیازی نیست وقت زیادی را برای خنک و گرم کردن یک محیط هدر بدهید. محصولاتی که فاقد سیستم توربو هستند معمولا بیش از ۲ ساعت زمان نیاز دارند تا محیط را کاملا خنک کنند.

مقایسه کولر گازی‌ها با توجه به سرعت کار آن‌ها هم انجام می‌شود. برای مثال یک کول رگازی معمولی ۲۴۰۰۰ حداقل ۲ ساعت زمان نیاز خواهد داشت تا بتواند یک محیط ۴۰ متری را کاملا خنک کند و سپس خاموش شود اما در همین ظرفیت کولر گازی توربو می‌تواند زمان را به یک چهارم کاهش دهد.

فیلتر ویتامین C چیست؟

زانتی اولین تولید کننده‌ای است که از فیلتر‌های ویتامین سی استفاده می‌کند. اما بسیاری با کاربرد این فیلتر‌ها آشنا نیستند. این فیلتر برای محیط یک اثر مرطوب کننده دارد. یعنی هنگامی که پرتاب باد در مسیر این فیلتر قرار می‌گیرد مانع از خشک شدن سطح خواهد شد.

بسیاری از افراد حساسیت‌هایی نسبت به استفاده از کولر گازی دارند و حتی به بیماری‌های پوستی چون اگزما دچار می‌شوند. زانتی به عنوان یک برند استاندارد در اروپا محصولی تولید کرده است که می‌تواند رطوبت پوست را در مقابل باد سرد کولر حفظ کند و این یک ویژگی فوق العاده خواهد بود.

سیستم پرتاب باد چهار جهته

قدرت پرتاب اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل هم معمولا از موتور‌های قدرتمند‌تری استفاده می‌شود. اما باد به صورت طبیعی جابجا می‌شود و قدرت بالا ممکن است مشکلاتی را هم ایجاد کند. در واقع تفاوت زیادی هم بین محصولاتی که پرتاب باد قدرتمند دارند با دیگر محصولات وجود ندارد. با این حال ممکن است زمان خنک کردن و یا شعاع عملکردی را بهبود ببخشد.

زانتی علاوه بر پرتاب باد مناسبی که به تناسب ظرفیت برای محصولاتش در نظر گرفته است توانتسته از یک سیستم پرتاب باد چهار جهته استفاده کند. این سیستم علاوه بر این که محیط را سریع تر خنک می‌کند از مشکلاتی مانند هوای شدید و یا بعضی از حساسیت‌ها هم جلوگیری می‌کند.

سیستم سرمایش و گرمایش همزمان

برای این که خرید به صرفه‌ای داشته باشید حتما به قابلیت دوگانه کولر گازی دقت کنید. زانتی با استفاده از یک موتور روتاری توانسته کولر گازی بسیار جذابی برای مناطق معتدل و مرطوب تولید کند که سرعت بالایی در سرمایش و گرمایش دارد. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید به مقاله چگونگی تبدیل سرمایش به گرمایش کولر گازی کالاپایا مراجعه کنید اما به طور کلی این کار با چند حرکت ساده انجام می‌شود.

قیمت کولر گازی زانتی

برای بررسی قیمت کولر گازی زانتی ابتدا باید به چند نکته اشاره کنیم. این محصول در مقایسه با برند‌های اصلی در دنیا به صرفه‌ترین و ارزان‌ترین گزینه خرید به حساب می‌آید. نکته دیگر این که زانتی توانسته محصولی با دوام بالاتر نسبت به دیگر مدل‌های بازار تولید کند به همین دلیل از ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتی که دارد برخوردار است.

به طور کلی کولر گازی‌های زانتی در مقایسه با دیگر محصولات میان رده محسوب می‌شوند. یعنی امکان خرید محصولات ارزان‌تر وجود دارد اما با این حال این محصول ایتالیایی می‌تواند در مقایسه با هم رده‌های خود بسیار ارزان قیمت‌تر باشد.

  • قیمت کولر گازی و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید!

چگونه کولر گازی اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم؟

فروشگاه سرمارسان با ارائه ۵ سال گارانتی تعویض کمپرسور و نصب کاملا رایگان و ۱۸ ماه قطعات  ضمانت بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش را برای شما به ارمغان می آورد .

قیمت کولر گازی زانتی در بانه شاید ابهام‌هایی در خصوص اصل بودن این محصول ایجاد کند. اما در پاسخ به این پرسش که آیا محصولات تقلبی زانتی هم در بازار موجود هستند باید پاسخ مثبت داد. برای شناسایی محصول اصل از تقلبی شما کار بسیار دشواری خواهید داشت چرا که حتی رنگ رادیاتور‌های تقلبی هم معمولا مسی و یا طلایی هستند و شکل محصول کاملا مشابه با اصل است.

اما برای تشخیص چند راه حل ساده و احتمالی و یک راه حل قطعی پیشنهاد می‌کنیم. نکته اول این که محصولات زانتی دارای بسته بندی مقاومی هستند و رنگ آن و حتی نوع نوشتار خاصی دارند. محصولات فیک اغلب جعبه‌های فیک و یا حتی ضربه خورده‌ای دارند و بسیار کم رنگ تر به نظر می‌رسند.

میزان صدای کولر گازی راه دیگری برای تشخیص خواهد بود. بر روی تمامی جعبه میزان صدا به صورت دسی بل نوشته شده است و یا در اطلاعات فروش موجود است اگر صدا زیاد بود و یا ناهنجاری در آن وجود داشت محصول حتما فیک است و یا خراب است.

برای این که بتوانید محصول بهتر و مناسبی خریداری کنید که اصل هم باشد به فروشگاه‌های معتبر رجوع کنید. معمولا برای همه مدل‌های زانتی یک گارانتی بلند مدت در نظر گرفته شده است که بهترین تضمین برای اصل بودن کالاست.

فروشگاه سرمارسان عرضه کننده کولر گازی زانتی
 

فروشگاه سرمارسان تنها و اولین فروشگاه تخصصی در زمینه کولر گازی در ایران می باشد که با تنوع برند بالای ۲۵ مدل به شما حق انتخاب در خرید به ارمغان می آورد .

فروشگاه اینترنتی سرمارسان عرضه کننده برترین و جدید‌ترین محصولات کولر گازی در بازار است که محصولات خود را با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر به مشتریانش ارائه می‌دهد. سرمارسان از فروشندگان مهم محصولات زانتی در بازار ایران است و بهترین قیمت ممکن را برای انواع مدل‌های خود در نظر گرفته است.

در حال حاضر می‌تواند انواع مدل های کولر گازی زانتی را از سرمارسان با قیمتی کاملا رقابتی خریداری کنید و امکان بررسی و مقایسه با دیگر محصولات هم برای شما وجود خواهد داشت.

سایت رسمی کولر گازی زانتی

http://www.escortpicture.com/RuthBall2
https://weheartit.com/RuthBall2
https://www.intensedebate.com/people/RuthBall2f
http://www.authorstream.com/RuthBall2/
https://gab.com/RuthBall2
https://www.f6s.com/ruth-ball
https://letterboxd.com/RuthBall2/
 
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11104145
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1607824.page
https://independent.academia.edu/McabeSamy32
http://ufotech.com.vn/members/ruthball2.1020784/

 

تنظیم مودم های TP-Link


با خرید مودم ADSL از هر برندی، معمولا شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت، بابت نصب و راه اندازی مودم هم هزینه جداگانه‌ای دریافت می‌کنند. اما این نصب و راه اندازی آنقدرها هم کار پیچیده و سختی نیست و با درنظر گرفتن چند مرحله و وارد کردن مقادیر صحیح، به سادگی می‌توان مودم را نصب کرد و اتصال اینترنت را برقرار نمود.

برای این منظور شاید این سوال پیش بیاید که چون هر مودم از برندهای مختلف دارای تنظیمات نصب و راه اندازی متفاوتی است و به همین خاطر باید حتما نصب مودم را به نصاب‌های متخصص سپرد؟ پاسخ این سوال در بخش اول آن شاید مثبت باشد، چون تنظیمات نصب هر مودم بسته به برند و مدلی که دارد، می‌تواند متفاوت باشد، اما آیا حتما باید برای نصب یک مودم سراغ متخصصین رفت؟ خیر! شکل کلی راه اندازی مودم‌ها در بیشتر از 90 درصد از مراحل شبیه یکدیگر است.

اما همیشه خرید مودم تی پی لینک در جهان به خصوص در ایران طرفدار بیشتری نسبت به دیگر برندهای مودم دارد و کانفیگ مودم تی پی لینک نیز به مراتب راحتر از باقی برندهاست.

 

تنظیم مودم های TP-Link

 

در ادامه این مقاله قصد داریم، نحوه تنظیم مودم های TP-Link یا به عبارتی کانفیگ مودم TP-Link را با هم مرور کنیم. برای تنظیم مودم های TP-Link به طور کلی با دو حالت در صفحه مدیریت مودم مواجه می‌شویم؛ حالت اول صفحه مدیریت مودم‌های جدیدتر تی پی لینک است که مشخصا فرمور به روزتری دارند به همین خاطر صفحه مدیریتشان کاربرپسندتر است و حالت دوم صفحه قدیمی مودم‌های تی پی لینک است که شاید فقط مقداری گرافیک پایین‌تری باشد و نسبت به صفحه مدیریت جدید، مکان قرارگیری منوهایش تفاوت کند اما در مجموع روند کانفیگ مودم TP-Link به همین شکلی است که به آن پرداخته می‌شود.

 

 

نصب فیزیکی مودم TP-Link

مودم TP-Link

مرحله اول: مودم‌های ADSL همانطور که می‌دانید برای برقراری اتصال اینترنت به خط تلفن احتیاج دارند، پس در ابتدا شما در کنار مودم تی پی لینک خود، نیاز به یک خط تلفن دارید. برای نصب اولیه مودم باید کابل تلفنی که از دیوار آمده است را ابتدا به یک اسپلیتر DSL متصل کنید. این قطعه توانایی جداسازی سیگنال‌های تلفن و ADSL را دارد و باعث می‌شود که این دو سیگنال با هم تداخل پیدا نکنند و باعث ایجاد نویز نشوند.

 

مرحله دوم: سپس باید کابل خروجی از اسپیلتر را به پورت RJ-11 یا همان پورت DSL مودم متصل کنید. این پورت معمولابر روی مودم رنگی سفید رنگ دارد و به همین خاطر نسبت به پورت‌های شبکه که معمولا رنگ زرد دارند، پیدا کردنش بسیار ساده است.

 

مرحله سوم: کابل برق مودم را به پشت مودم متصل کنید و آن را به برق بزنید و سپس مودم را روشن نمایید. پس از روشن کردن مودم نیاز است که چک کنید حداقل دو یا سه چراغ LED مودم که مربوط به چراغ پاور، چراغ خط تلفن و چراغ وای فای است روشن شده و ثابت بمانند. البته ممکن است در بعضی از مودم‌ها، بعد از روشن کردن اولیه، وای فای به طور پیش فرض غیرفعال باشد و به طبع چراغ آن نیز خاموش بماند.

 

مرحله چهارم: حالا نیاز است که مودم را به کامپیوتر خود متصل کنید. برای این کار دو راه پیش رو دارید، اول می‌توانید به وسیله یک کابل شبکه مودم را به کامپیوتر متصل کنید. راه دوم نیز اتصال مودم به کامپیوتر به وسیله وای فای (در صورت فعال بودن وای فای به صورت پیش فرض) و در واقع به صورت بدون سیم است. برای این کار، بعد از روشن شدن مودم، باید دنبال لیبلی که بر روی آن چسبیده بگردید. بر روی این لیبل هم نام وای فای که معمولا به صورت SSID:TP_Link_XXXX است نمایش داده شده و هم در کنار آن Wireless Password نوشته شده است که به شما اجازه می‌دهد مودم را به صورت وایرلس به کامپیوتر متصل کنید.

 

 

در اینجا به طور مثال تنظیمات مودم TD-W9970 تی پی لینک بیان شده که ممکن است در بعضی از مدل‌های دیگر این تنظیمات مقداری متفاوت باشند که به آن‌ها هم اشاره شده اما روش کلی به همین گونه است.

 بعد از اتصال مودم به کامپیوتر باید یک مرورگر وب مانند گوگل کروم، فایرفاکس و ... باز نمایید و در آدرس بار آن، یکی از آدرس‌های tplinkmodem.net، 192.168.1.1 یا 192.168.0.1 را وارد کنید تا وارد صفحه مدیریت مودم شوید. اگر آدرس tplinkmodem.net شما را به صفحه مدیریت مودم هدایت نکرد و برای استفاده از آدرس‌های 192.168.1.1 و ... نیز به مشکل برخوردید، برای پیدا کردن آدرس صحیح به روش زیر عمل کنید:

• استارت ویندوز خود را باز نموده و عبارت CMD را جستجو کرده و Command Prompt را انتخاب کنید.

• در صفحه CMD که باز شده است عبارت ipconfig را تایپ نموده و اینتر بزنید.

• سپس مقادیر مختلفی نمایش داده می‌شود که عبارت آخر یعنی Default Gateway همان آدرس وارد شدن به صفحه مدیریت مودم است.

بعد از نمایش صفحه ورود به مدیریت مودم، در این مدل 9970 که به عنوان مثال از آن استفاده شده است، در ابتدا از شما خواسته می‌شود که پسورد جدیدی برای ورود به صفحه مدیریت انتخاب کنید و سپس بعد از انتخاب پسورد جدید بر روی Let’s get started کلیک کنید تا روند تنظیم مودم آغاز گردد. اما در بسیاری از مدل‌های دیگر شما در این صفحه ورود نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید که می‌توانید از کلمه admin برای هر دوی آنها استفاده کنید و وارد تنظیمات آن شوید.

 

Setup Wizard

در بسیاری از مدل‌ها بعد از وارد شدن به تنظیمات مودم برای اولین بار، Setup Wizard شما را در تنظیم مودم یاری می‌کند. این قسمت در مودم های تی پی لینک ممکن است با نام‌های Quick Setup، Quick Start یا Quick Installation شناخته ‌شود که نیازمند حداقل تنظیمات برای دسترسی به اتصال اینترنت است.

بعد از وارد شدن به Quick Setup معمولا اولین چیزی که از شما خواسته می‌شود، انتخاب منطقه زمانی است که باید ایران را انتخاب کنید. سپس بر روی Next کیلک کنید.

در قسمت بعدی ممکن است از شما خواسته شود نام شرکت ارائه دهنده اینترنت خود را انتخاب کنید که در ایران باید Other را انتخاب کنید. در بعضی از مدل‌ها هم این قسمت وجود ندارد و مستقیما به قسما انتخاب نوع اتصال به اینترنت هدایت می‌شوید که در آنجا می‌توانید گزینه‌هایی مانند Bridge، PPPoE/PPPoA و ... را انتخاب نمایید. انتخاب گزینه Bridge سختی‌ها و پیچیدگی‌های زیادی دارد به همین خاطر همیشه توصیه می‌شود که گزینه PPPoE/PPPoA را برای نوع اتصال به اینترنت انتخاب کنید.

 

ایجاد برقراری ارتباط مودم ADSL با شرکت ارائه دهنده اینترنت

 

این قسمت از تنظیمات یکی از مهمترین بخش‌های تنظیم مودم های TP-Link است چون برقراری صحیح اتصال اینترنت به این قسمت بستگی دارد. بعد از انتخاب PPPoE/PPPoA بر روی Next کلیک کنید. انتخاب این نوع اتصال اینترنت نیازمند وارد کردن 4 مقدار است. دو مقدار اول مربوط به یوزرنیم و پسوردی است که از جانب شرکت ارائه دهنده اینترنت در اختیار شما قرار می‌گیرد و دو مقدار دوم مربوط به VCP و VCI است.

 

نحوه بدست آوردن VPI و VCI

 

این دو مقدار ممکن است در هر استانی متفاوت باشد. مقدار VCP و VCI در تهران معمولا صفر و 35 است اما گاهی اوقات صفر و 100 یا 8 و 81 هم می‌تواند باشد. اما برای اطمینان از مقادیر صحیح VCP و VCI حتما باید با شرکت ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید و مقادیر آن‌ها را مستقیما دریافت و یادداشت نمایید. بعد از وارد کردن تمام مقادیر بر روی Next کلیک کنید.

 

تنظیم SSID و رمز

این قسمت از تنظیم مودم های TP-Link مربوط به تنظیم وای فای مودم شما است. البته این گزینه تنها در زمانی فعال است که مودم شما از نوع مودم روتر باشد که بیشتر مودم‌های امروزی در واقع مودم روتر هستند و از این بابت جای نگرانی نیست. در این قسمت شما باید نام وای فای را در کادر SSID یا Network name وارد کنید که به وسیله این نام بعدا شما خواهید توانست وای فای مودم را از بین سایر مودم‌ها تشخیص دهید و به آن متصل شود.

 

 

تغییر رمز ورود به صفحه تنظیم مودم ADSL

 

بهتر است یوزرنیم و پسورد ورود به تنظیمات مودم را تغییر دهید. چون مقادیر پیش فرض این دو باعث می‌شود هر کسی که به نحوی به مودم شما دسترسی پیدا کند، توانایی تغییر اطلاعات آن را نیز داشته باشد. برای این کار باید با توجه به مدل مودم خود از یکی از مسیرهای زیر به قسمتی که توانایی تغییر رمز و پسور را دارید، دست پیدا می‌کنید:

Advanced > System Tools > Administration

System Tools > Password

Maintenance > Administration

System Tools > Manage Control

Management > Access Control > Passwords

Advanced > System Tools > Administration

Status > Security

System Tools > Password

Management > User Management

 

در این مقاله به تنظیم مودم های TP-Link از صفر تا صد پرداختیم و توانستیم که تنظیمات یک مودم را از اولین لحظه‌ای که خریداری می‌کنیم تا زمانی که اتصال اینترنت در آن برقرار می‌شود، با هم مرور و بررسی کنیم.

منبع:دیجی رو

استارت آپ تلیسان چیست و از کجا آمده ؟


استارت آپ تلیسان چیست و از کجا آمده ؟

 

 

معرفی کوتاه شرکت تلیسان

 فکر کنید یک روز کاری سخت را پشت سر کذاشته اید و برای فردا کلی برنامه خوب و منظم تدوین کرده اید.

شب برای استراحت به منزل رفته و صبح با شور و اشتیاق پشت خودروی خود مینشینید اما هر چقدر استارت میزنید ماشین روشن نمیشود و صدای تق تق میدهد

برق پشت آمپر نمیاید و بعد از کلی کلنجار رفتن میبینید که زمان در حال از دست رفتن است و شما امکان دریافت تاکسی هم ندارید و هنوز تعمیرکاران خودرو هم مغازه خود را باز نکرده اند.

اینجا بهترین کار این است که وارد گوگل بشوید و عبارت تلیسان را جستجو کنید و وب سایت شرکت تلیسان را باز کنید و نام خودروی خود را سرچ کنید و بعد باتری مناسب خودروی خود را انتخاب کنید و سپس ثبت سفارش اینترنتی از تلیسان را انجام بدهید

حال شما فقط باید به میزان حداکثر یک ساعت صبر کنید تا اولین کارشناس نصب شرکت تلیسان به محل شما برسد و سپس باتری ماشین شما که بصورت خرید اینترنتی باتری ماشین از تلیسان انجام داده بودید را نصب کند

 

نحوه کار شرکت تلیسان چگونه است ؟

 

تلیسان بدین صورت عمل میکند که تمامی خودرو ها و باتری های متناسب با آنها را در وب سایت تلیسان قرار داده است

و شما با وارد کردن نام خودروی خود میتوانید مشخصات باتری ماشین خود را ملاحضه کنید و باتری که نیاز دارید را ثبت سفارش کنید و در کمترین زمان ممکن کارشناس نصب به محل شما اعزام میشود پس از تست باتری و دینام خودرو اقدام به تعویض باتری ماشین شما میکند

حال شما به ادامه برنامه زندگی روزانه خود میرسید و میتوانید از سرویس شتاب تلیسان هم بهره مند شوید یعنی ارسال سریع باتری به محل شما در کمتر از نیم ساعت است.

 

ایده راه اندازی تلیسان از کجا شروع شد ؟

در یک روز بارانی که قصد سفر کرده بودیم متاسفانه بخاطر عدم استفاده زیاد از ماشین , باتری ماشین خوابیده بود و نیاز بود که برای راه انداختن خودرو عمل باتری به باتری انجام شود اما چون شخصی را برای اینکار پیدا نکردم سراغ باتری سازی محل رفتم اما آنها هم بسته بودند و یا بخاطر عدم شرایط جووی هوا بیرون نمی آمدند !

آنجا بود که در اینترنت در این مورد جستجو کردم اما هیچ نتیجه ای برایم نیامد و یا شرکتی پاسخگو نبود

جرقه راه اندازی چنین استارت آپی از همین مسافرت به وقوع پیوست

حالا بعد از 4 سال فعالیت تلیسان تولنسته ایم که خدمات باتری رسانی به مشتریان عزیز در سطح شهر را انجام بدهیم

چگونه با تلیسان ارتباط داشته باشیم ؟

 

شرکت تلیسان یک استارت آپ اینترنتی میباشد که شما امکان خرید حضوری ندارید و باید بصورت اینترنتی خرید و ثبت سفارش انجام بدهید که با توجه به ایام کرونا در دنیا بهترین و ایده آل ترین خرید ها بصورت اینترنتی انجام میشود

شما برای اینکه سفارش خود را ثبت کنید میتوانید تماس تلفنی با تلیسان داشته باشید و یا اینکه از طریق اپلیکیشن تلیسان ثبت سفارش اینترنتی باتری ماشین داشته باشید.

 

تمام این ارتباط ها و روش دست یابی به تلیسان  از طریق لینک زیر میباشد

     تماس با تلیسان :

 www.talisan.ir

 

میز تلفن برنزی در دکوراسیون


میز تلفن برنزی در دکوراسیون

میز تلفن برنزی وسیله ای برای قرار دادن تلفن رومیزی و اشیا دکوری می باشد. میز تلفن های برنزی در طرح ها و گونه های مختلف تولید و عرضه می گردند. برخی از میز تلفن های برنزی یک طبقه و برخی نیز دارای چندین طبقه می باشند. بی شک قرار دادن گلدان زیبا و یا تلفن برنزی بر روی میز تلفن برنزی زیبایی خاصی را به دکوراسیون منزل شما می دهد. در این مقاله که توسط برنز نوین تهیه شده است سعی داریم مطالبی در مورد میز تلفن برنزی برای شما ارائه دهیم

اهمیت جزئیات در طراحی دکوراسیون منزل تأثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت فضای داخلی خانه دارد. شخصی که وارد خانه می شود ، به ویژه برای اولین بار ، جزئیات زیادی را می بیند و این نکات کوچک نیز برای او مهم به نظر می رسد. اگر می خواهید خانه خود را زیبا و چشم نواز کنید ، بهتر است از جزئیات کوچک غافل نشوید. میز تلفن برنزی یکی از جزئیاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. امروزه استفاده از تلفن رومیزی با سبک های مختلف در دکوراسیون منزل متداول است. به همین منظور نقش و موقعیت میز تلفن برنزی در طراحی خانه حائز اهمیت می باشد.

 

c6_i3j8.jpg

 

استفاده از میز تلفن برنزی در دکوراسیون داخلی امروزه با طراحی تلفن های بی سیم ، استفاده از میز تلفن کمتر به چشم می خورد. همچنین در برخی از خانه ها ، به ویژه در خانه های کوچک ، به دلیل کمبود فضا ، از میزهای کنار تخت و کنسول ، قفسه ها و قفسه ها ، فرورفتگی در دیوار و ... به جای میز تلفن کنار تخت خواب استفاده می شود ، اما هنوز افرادی هستند که به خرید علاقه دارند. میز تلفن های برنزی خود را ترجیح می دهند. آنها از طراحی زیبا و شیک میز تلفن برنزی در دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند.

انتخاب مدل میز تلفن برنزی باید با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد و متناسب با مبل ها و میزهای جلوی مبلمان انتخاب شود. اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک است ، بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که با این سبک همخوانی داشته باشد و اگر خانه شما دارای سبک ساده ای است ، می توانید از مدل های ساده تر خانه خود کمک بگیرید. افرادی هستند که به لوازم و وسایل خانگی به سبک روستیک علاقه دارند ، در این صورت می توانند میز تلفن را با توجه به همان سبک تهیه کنند.

ترکیب میز تلفن برنزی در دکوراسیون منزل با مبلمان و اشیای دیگر بسیار مهم است. زیبایی و ترکیب مناسب مبلمان و میز تلفن برنزی بر دکوراسیون منزل شما تأثیر می گذارد. هرگز کاغذ ، مجلات ، نوت بوک ، قلم و مداد را روی میز تلفن برنزی قرار ندهید. زیرا علاوه بر شلوغ و شلوغ به نظر رسیدن ، در گوشه دکوراسیون منزل شما هم آشفتگی ایجاد می کند. بهتر است این وسایل را در کمد قرار دهید. در غیر این صورت از دفتر و قلم به میز تلفن خود کمک بگیرید تا نظم میز به هم نخورد.

برای تزیین میز تلفن برنزی می توانید از دکورهای زیبا و کوچک روی میز تلفن برنزی خود استفاده کنید. همچنین اگر میز تلفن برنزی شما دارای طبقات مختلف است ، قرار دادن گلدان های زیبا و کوچک روی آن زیبایی و جذابیت آن را افزایش می دهد.

تلفن را می توان در قسمت های مختلفی از دکوراسیون منزل قرار داد. در اینجا به چند نمونه از مکان های مناسب برای قرار دادن تلفن اشاره می کنیم. فرورفتگی های موجود در دیوار بهترین مکان برای قرار دادن تلفن های شما هستند. همچنین اگر در خانه فضایی دارید ، حتماً از آن حداکثر استفاده را ببرید. قفسه ها (قفسه ها همان طاقچه یا طبقه ای هستند که امروزه به دلیل اندازه کوچکتر خانه ها در سراسر جهان هنگام تزئین محل کار ، خانه ، مغازه ها ، ادارات به روش های مختلف استفاده می شود.) و قفسه ها بهترین مکان برای قرار دادن تلفن و لوازم جانبی دیگر هستند. توجه داشته باشید که تلفن نه تنها یک دستگاه ساده است ، بلکه دارای دفتر و قلم نیز می باشد و باید به فکر مکانی مناسب برای آنها باشید. میزهای کنار تخت نیز مکان مناسبی برای قرار دادن تلفن شما هستند.

بهترین مکان برای قرار دادن میز تلفن برنزی و تلفن را می توان در مسیر آشپزخانه دانست. به دلیل اینکه اکثراً خانم های خانه از تلفن منزل بیشترین استفاده را می برند، بهتر است میز تلفن برنزی را نزدیک آشپزخانه ، یعنی جایی که خانم ها بیشترین حضور را دارند قرار داد. شما می توانید با قرار دادن یک میز تلفن برنزی در نزدیک آشپزخانه و در کنار مبلمان منزل، زیبایی خاص و قابل توجهی را به دکوراسیون منزل خود بدهید.

افرادی که قصد خرید میز تلفن برنزی را دارند بیشتر نگران اصل بودن میز تلفن برنزی هستند. چون خیلی ها روش های تشخیص میز تلفن برنزی اصل را نمی دانند و به همین دلیل ممکن است از خرید میز تلفن برنزی صرف نظر کنند و مدل های نامناسب و چوبی را برای دکوراسیون منزل خود تهیه کنند. اگر شما هم روش تشخیص میز تلفن برنزی اصل را نمی دانید بهترین گزینه برای شما خرید از فروشگاه های معتبر و با سابقه درخشان در این زمینه می باشد. از بین فروشگاه های اینترنتی نیز می توانید از دیجی کالا و فروشگاه برنز نوین محصول مورد نظر خود را تامین کنید. فروشگاه برنز نوین در زمینه فروش محصولات برنزی و برنجی با دیجی کالا همکاری می نماید. از جمله ویژگی های مهم فروشگاه برنز نوین را می توان تضمین اصالت کالا، ارسال به سراسر کشور، کیفیت بالا و قیمت مناسب و تضمین سلامت ارسال را دانست. شما برای برقراری ارتباط با فروشگاه برنز نوین کافی است در ساعات روز با شماره 09026210810 تماس حاصل فرمایید. برای دیدن کلیه محصولات عرضه شده توسط فروشگاه برنز نوین نیز کافی است به آدرس اینترنتی این فروشگاه به نشانی https://bronzenovin.com مراجعه فرمایید.