فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

راهنمای خرید یخچال فریزر


راهنمای خرید یخچال فریزر

 

یخچال ها را از مجازات های مختلف تمیز کنید. آشنایی با ویژگی های مختلف این دستگاه در انتخاب محصول مناسب به شما کمک می کند.

 

ممکن است بر اساس یک اصل کلی باور داشته باشید که هرچه بیشتر خراب شوید ، محصول را بیشتر به شرط خریداری می کنید. باید بدانید که در خرید یخچال فریزر اینگونه نیست. اولین چیزی که هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کنید این است که محصولی را تهیه می کنید که از متن مورد نیاز شما استفاده می کند. گرانترین یخچال اگر در فضای آشپزخانه شما جای نگیرد ، بدون استفاده از بودجه. یخچال فریزر هوشمند ممکن است برای بسیاری از افراد مسن مفید باشد. بهتر است قبل از خرید پول پرداخت کنید و با دانستن ویژگی های به روز و کاربردی ، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه خود انجام دهید. قبل از خرید ، دو نکته اصلی وجود دارد که باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشید؛ ابعادی در فضای آشپزخانه و عادات خرید که مهمترین م componentsلفه های خرید یخچال کاربردی هستند. پیشنهاد شما این است که اگر هنوز به فضای آشپزخانه دسترسی ندارید ، خرید نکنید.

 

1 ابعاد

اولین نکته مهم این است که شما دقیقاً می دانید چه مقدار فضای لازم برای قرار دادن یخچال فریزر خود را در آشپزخانه دارید. توجه داشته باشید که یخچال و فریزرها یک اندازه نیستند. بنابراین بهتر است قبل از خرید به نکات زیر در ویژگی اندازه گیری محصول توجه کنید.

 

ورودی یخچال

یخچال فریزر

 

این یک نقطه عالی از دارایی شماست و شما باید خریداری کنید ، باید اندازه بگیرید که قدرت شما چیست و آیا در فضایی که در آشپزخانه به شما می دهد مجاز است یا خیر. اگر فضای شما از نظر محدودیت بهتر است ، بهتر است قبل از خرید عمق این محدودیت را ارتقا داده و اندازه بگیرید. در این اندازه گیری حداقل دو سانتی متر فضا در نظر بگیرید تا از اصطلاح دستگاه تنفس استفاده کنید و از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.

 

فضای موجود برای باز کردن درب

این نقطه وقتی شما را کنار دیوار قرار می دهد خاصیت خود را دارد. برای باز شدن کامل قفل یخچال باید مراقب باشید که آن را روی دیوار باز نکنید. در مواردی که یخچال بین کابینت یا نزدیک دیوار نصب شده باشد ، باید حداقل پنج سانتی متر فضا برای چرخش لولاها در نظر گرفته شود. آیا بعضی اوقات از لولاهای یخچال و فریزرهای جدید استفاده می کنید که چیزی جز خستگی به نظر نمی رسد؟ اما در موارد دیگر ، این نکته باید در نظر گرفته شود.

 

اندازه ورودی آشپزخانه

تحویل و حمل اونس یخچال کاملاً دشوار است و در نهایت متوجه می شوید که نمی توانید یخچال جدید خود را وارد کنید. آشپزخانه بسیار ناخوشایند است. پس از خرید ، اگر آشپزخانه مخصوص خود را دارید و به اصطلاح باز نیست ، بهتر است در صورت اندازه گیری ، ابعادی را با خود داشته باشید و در صورت انتخاب مجدد ، ابعاد را با خود ببرید.

 

?. عادت های خرید و آشپزی خود را در نظر بگیرید

یخچال فریزر

 

این امر در انتخاب ویژگی یخچال فریزر بسیار مهم است. اگر عادت به نگهداری غذا ندارید ، یخچال بزرگ تنها مکانی است که می توانید در آشپزخانه مجبور کنید و مصرف برق را افزایش دهید. سبک زندگی شما نقش زیادی در انتخاب یخچال مناسب خواهد داشت.

 

اگر هفته گذشته یک بار خرید کرده اید ، یک یخچال قدرتمند دارید و اگر هر روز خرید می کنید ، یک یخچال با نیاز کمتری دارید. اگر زیاد می نوشید ، در صورت لزوم ، محل بطری های خود را بررسی کنید. بعد از استفاده از فضای داخلی یخچال و مدیریت و طبقه بندی آن نیز مهم است. در بخش فریزر ، باید این مرحله را که باید باشد با دقت کنترل کنید. چون ممکن است بخواهید یک پیتزا کامل درون آن بریزید. در این حالت ، با وجود فریزر بزرگتر ، طبقه بندی نادرست ممکن است مانع کار شما شود.

 

فضای داخلی

فضای داخلی یخچال به طور کلی با فوت مکعب در هر 28.3 لیتر (0.028 متر مکعب) اندازه گیری می شود. یخچال های آماده 2 تا 42 فوت مکعب فضای ذخیره سازی برای غذا در اختیار کاربران قرار می دهد. توجه داشته باشید که یخچال برای خانواده ای چهار نفره از 18 تا 22 فوت مکعب مناسب است. یخچالی با اندازه متوسط ??برای یک آپارتمان 14 تا 16 ساله و یک یخچال کوچک با اندازه متوسط ??که فقط برای خنک نگه داشتن نوشیدنی استفاده می شود ، 5 تا 7 فوت مکعب فضا دارد. لازم است بدانید که تعداد پا دقیقاً برابر با فضای داخلی یخچال است و دلیل آن استفاده از انواع مختلف از جمله طبقه بندی و کشوها است ، فضای کمتری نسبت به استفاده در دسترس کاربر است.

 

 

این نوع مدل ها از این نظر مستقل هستند که از هر لحاظ طراحی زیبایی دارند و می توانند در هر مکانی ، خواه در کابینت های دیگر باشند یا نه ، به صورت مستقل از هم جدا شوند. اگر می خواهید این مدل ها را در کابینت های جاز قرار دهید ، به دلیل عمق نداشتن بیش از 15 سانتی متر از جلوی یخچال خارج از دکور ، شما را گرفت که برای خیلی ها مطلوب نیست.

انواع یخچال قابل سفارش در فروشگاه تیز فروش:

یخچال ال جی

 

انواع دوربین مدار بسته از نظر ظاهر


انواع دوربین مدار بسته از نظر ظاهر

 

 

امروزه سیستمهای دوربین مدار بسته رواج چشم گیری داشته و به غیر از اماکنی که در آنها کسب و کار وجود دارد پای سیستم های دوربین مداربسته به اماکن مسکونی نیز کشیده شده. حال جدا از اینکه علت این موضوع چیست و آیا این موضوع خوب است یا بد ما قصد داریم انواع دوربین مدار بسته را در این مطلب مفصل تشریح کنیم.

تقسیم بندی دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهری به شرح زیر می باشد

دوربین مداربسته بولت

در گام اول معرفی انواع دوربین مداربسته، مدل بولت را بررسی می کنیم. دوربین مدار بسته بولت در اصطلاح انگلیسی Bullet که ظاهری مانند لوله تفنگ دارد. در این نوع دوربین، ال ای دی دید در شب، لنز، سنسور و مدار دوربین پشت هم قرار گرفته و ساختار این دوربین مدار بسته را تشکیل می دهد.

 

دوربین بولت

دوربین بولت قابلیت نصب بر روی دیوار وسقف را دارد و به علت اینکه اکثر این دوربین ها با قابلیت ضد آب و خاک ساخته شده اند از آنها می توان برای فضاهای خارجی و محوطه هایی که سقف ندارند نیز استفاده نمود. معمولا دوربین مداربسته بولت قابلیت گردش ندارند.

این نوع دوربین ها از همان ابتدا دارای دید در شب بودند اما میزان آن با توجه به نوع LED و قدرت آن با یکدیگر تفاوت داشتند. هر چقدر دید در شب بیشتر و بهتر بخواهیم باید کیس لوله ای این دوربین های بولت بزرگتر باشد تا تعداد ال ای دی بیشتری در آن قرار بگیرد.

اجزای تشکیل دهنده دوربین مدار بسته بولت:

 

  1. بدنه اصلی(فلزی یا پلاستیکی)
  2. شیشه محافظ جلو
  3. ال ای دی مادون قرمز
  4. لنز ثابت یا متغیر دوربین
  5. کیت IR-CUT FILTER
  6. سنسور تصویر
  7. پایه عقب دوربین
  8. کابل خروجی (تصویر وتغذیه)

 

هایک ویژن      تی وی تی

دوربین مدار بسته دام

در معرفی انواع دوربین مدار بسته به دوربین مداربسته دام می رسیم. این دوربین با ظاهر گنبدی یا نیم دایره طراحی شده اند و بیشترین استفاده را در پوشش سیستم های نظارتی جهان بازی می کند. شکل نیم دایره ای دوربین ایجاب می کند که دوربین تنها به سقف نصب گردد که در اکثر اماکن نیز به همین گونه می باشد. اما با اضافه کردن پایه برای دوربین دام می توان آن را بر روی دیوار نیز نصب نمود.

دوربین دام

دوربین های دام نقاط قوت و ضعفی دارد که می بایست بر اساس مکان بهترین انتخاب را انجام داد. به طور مثال از مزیت های بزرگ این دوربین مشخص نبودن مکان لنز آنهاست تا کسی نتواند با توجه به زاویه نگاه دوربین محل تصویر برداری آن را تشخیص دهد. دیگر مزیت آن قیمت پایین تر به نسبت دوربین بولت و ظاهر زیباتر آن است تا راحت تر با محیط همگام شود.

نقاط ضعف و قدرت دوربین دام

اما از نقاط ضعف دوربین دام بگوییم که بزرگترین آن عدم امکان نصب مستقیم بر روی دیوار است و دید در شب کم آن امکان نصب در فضای باز را فراهم نمی کند. حتی برخی از دوربین های مدار بسته دام به علت شیشه ی محفظ نیم دایره، مناسب نصب در پارکینگ نیستند، زیرا با تابش نور چراغ خودرو کاملا دید خود را از دست می دهند.

اکثر دوربین های مداربسته دام قابلیت ضد آب و خاک ندارند اما شرکت های زیادی وجود دارند که این دوربین ها را با قابلیت ضد آب و خاک و حتی ضد ضربه و شوک تولید می کنند. این دوربین ها آنقدر تنوع دارند که برخی آز آن ها در اتوبان ها برای نظارت خودروها استفاده می شود. باید توجه داشت که دوربین های استفاده شده در بزرگراه ها باید هم از لحاظ نفوذ آب وخاک بسیار مقاوم باشند و هم دید بسیار با کیفیتی را دارا باشند.

به مانند دوربین مدار بسته بولت، دوربین دام نیز قابلیت استفاده از سنسورها لنزهای متعددی را دارند. از سنسور های TVL آنالوگ گرفته تا سنسورهای تصویر مگا پیکسلی و از لنز های ثابت تا لنز های متغیر در این محصولات دیده می شود.

 

اجزای تشکیل دهنده دوربین دام:

  1. روکش شیشه ای دوربین دام
  2. LED مادون قرمز
  3. لنز ثابت با متغیر دوربین مدار بسته
  4. کیت فیلتر IR-CUT
  5. سنسور تصویر
  6. بدنه به همراه پایه
  7. کابل تصویر و تغذیه دوربین

دوربین مداربسته گردان یا PTZ

در گام بعدی معرفی انواع دوربین مدار بسته به دوربین PTZ میرسیم، شاید در نگاه اول شما این دوربین را با یک دوربین دام اشتباه بگیرید، این دوربین نیز به مانند دوربین دام به صورت نیم دایره می باشد که بر روی یک پایه گردان 360 درجه ای سوار شده است. این دوربین ها بجز پایه گردان از یک لنز متغیر نیز بهره می برند که قابلیت زوم اپتیکال ودیجیتال را روی تصویر به صورت آنلاین فراهم می سازد. در مورد بزرگنمایی یا زوم این نکته باید ذکر شود که زوم اپتیکال هیچ افت کیفیتی را روی تصویر ایجاد نمی کند.

نصب دوربین مداربسته

 

 

دوربین مداربسته گردان

دوربین مداربسته کردان برای اماکنی مناسب است که یک اپراتور دوربین ها را کنترل می کند و با این دوربین قادر است تمام محیط محوطه را پوشش دهد. همچنین اپراتور می تواند به این دوربین برنامه دهد تا یک مسیر را طی کند و در چند نقطه در این مسیر متوقف شود و زوم نماید و دوباره ادامه مسیر خود را طی نماید.

راهنماهای خرید محصولات

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

دوربین PTZ بسیار مناسب و مورد علاقه پلیس و راهنمایی و رانندگی می باشد. چون با این دوربین مدار بسته می توان کنترل ترافیکی مفیدی را داشت. این دوربین می تواند به هر سو بچرخد و روی هر نقطه ای زوم نماید.

دوربین مداربسته صنعتی یا باکس

این نوع دوربین مدار بسته در گذشته به علت پایین بودن کیفیت دوربین ها استفاده بیشتری داشت اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و چند برابر شدن کیفیت دوربین مداربسته فروش بسیار کمی را دارا هستند. دوربین مدار بسته صنعتی برای اماکنی که نیاز به تصویر شفاف و یا زوم قوی بودند، استفاده می شود.

دوربین باکس

از جمله ویژگی مهم دوربین صنعتی استفاده از لنز های مختلف در آن است. این دوربین ها در پک تولید شده فاقد لنز می باشند و می توان بر اساس نیاز لنز ثابت یا متغیر تهیه کرد. اما نقطعه ضعف دوربین های باکس در نداشتن دید در شب است که حتما می بایست در محیط نور، هر چند کم وجود داشته باشد.

ساختار این محصول نیز به مانند دوربین مداربسته بولت می باشد با این تفاوت که لنز آن باید به صورت مجزا خریداری شود و فاقد Led دید در شب میباشد.

دوربین مدار بسته مینیاتوری

یک مدل از انواع دوربین مدار بسته از نوع مینیاتوری است. همانطور که از نامش پیداست دوربین مداربسته مینیاتوری به نسبت سایر دوربین ها اندازه بسیار کوچکتری دارد و برای پایش نامحسوس استفاده ویژه ای دارد. لنز، سنسور و چیپ تغذیه داخل یک کاور کوچک تعبه شده تا بتوان آن را در هر جایی کار گذاشت.

نکته جالب دوربین های مینیاتوری لنز آنهاست که هم می تواند ظاهر ساده ای داشته باشد و هم به اندازه سر سوزن کوچک باشد و یا به شکل یک پیچ چهار سو باشد. بسیاری از دوربین های مداربسته مینیاتوری دید در شب ندارند اما برخی از آن ها به چند عدد LED دید در شب تجهیز شده اند که قادرند درتاریکی چند متری از اطراف خود را پوشش دهند که اصلا نور دهی مناسبی ندارند.

 

مدلهای دوربین مدار بسته مینیاتوری

دوربین های مینیاتوری نیز به مانند سایر دوربین ها به یک منبع تغذیه 12 ولت با جریان مستقیم نیاز دارند تا همیشه روشن بمانند. در مدل های دوربین وایرلس مینیاتوری از یک باتری جهت ذخیره برق چند ساعته نیز استفاده شده است.

 

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا


درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالادر گذشته های دور و دورتر از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد میکشیدند.

 

تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت میگیرد.

 

این درست همان کاری است که آگهی کالا ، به خوبی از پس آن بر آمده است. سایت آگهی کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول، خدمات و برند شما، ویترینی چشم گیر برای دیده شدن کار شما است.

 شما میتوانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی کالا، محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود. کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت میگیرد. مزیت درج آگهی در آگهی کالا ،  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را میدهد.

 

درج آگهی رایگان اینترنتی سایتهایی که در اینترنت اقدام به تبلیغ رایگان کالا یا هرگونه خدماتی میکنند بسیار زیاد میباشند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا این سایتها فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و دیده شدن بیشتر خدمات ما میشوند . یکی از مهمترین مزایای درج آگهی رایگان این است که ما با مخاطبان محصول یا خدمات روبرو میشویم .

در اینگونه سایتها ما میتوانیم به راحتی خدمات خود را معرفی کرده و انتظار داشته باشیم تا در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسیم.

 در اینترنت و ثبت درج آگهی رایگان برای معرفی کالا و خدمات در طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد قابل توجه ای همراه بوده است . بطوریکه امروزه از تبلیغات به عنوان یکی از روش های پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.

کاربران محصول یا خدمتی دارند میتوانند با انتشار آگهی بصورت رایگان و تبلیغات در اینترنت به مشتریان جدید دست پیدا کرده و باعث افزایش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهی خود بصورت رایگان در آگهی-کالا نیازمندی میتوان بدون پرداخت هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم .

آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند. آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند . برای نمونه در سایتهای ایرانی میتوان به سایت آگهی-کالا اشاره کرد.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در اینترنت این است که با هزینه کمتر نسبت به دیگر رسانه ها از قبیل رادیو ، تلویزیون یا تبلیغات محیطی که تبلیغات آنها بصورت تبلیغ سنتی میباشد میتوان تبلیغ خود را در دید مخاطبان هدف خود به نمایش بگذاریم .

درج آگهی رایگان در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا بله  درج آگهی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی کالا به نمایش بگذارید. خیالتان راحت. مخاطبان زیادی آگهی شما را میبینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود. باورتان میشود؟ با درج یک آگهی رایگان

درج آگهی ویژه در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی کالا ی خود را در سایت آگهی کالا قرار دهید. در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده میکنید. در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد.

 

همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر میشود.

 

 

تبلیغات اینترنت بر خلاف تبلیغاتی که بصورت سنتی انجام میشود دارای خاطبین هدفمند بیشتری میباشد . تبلیغات باعث میشود با کمترین هزینه کسانی را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزینه ، میزان دسترسی ، بازاریابی ، گستردگی و حتی فروش و تجارت ، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.

در تبلیغات اینترنتی ، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت میگیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده میکنند و یا دنبال کالایی هستند ، میدانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.

یکی از بهترین راه های معرفی و درج آگهی رایگان اینترنتی میباشد با این عمل که زمان زیادی را نخواهد گرفت ولی برای همیشه در گوگل حضور خواهید داشت و جذب مشتری خواهید نمود لازم به ذکر است که اگهی های ویژه نقش بسیار مهمی در بازدید از اگهی شما را ایفا خواهند نمود

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا برای اینکه در کسب و کاری که ایجاد کرده ایم موفق شویم و با موفقیت قدم برداریم نیاز است تا برای مشتری معرفی کنیم برای اینکه مشتری ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه های زیادی وجود دارد از جمله این راه‌ها تبلیغات است زیرا تبلیغات به شیوه‌های مختلفی انجام میگیرد و منظور از تبلیغات این است که محصولات و خودمان را به مشتری معرفی کنیم.

 

چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید. حس تان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟ اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد.

 

چه راحت برای آن هزینه می کند. حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد. پس محصول خوبی است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید. آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام میدهند.

 

با مشاهده تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه ، برجسته ، و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید، خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک ، اعتمادی چشمگیر نصیب آگهی شما میشود. موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی کالا

 

یک تعامل دو طرف با مشتری برقرار کنیم از خدمات و محصولات که داریم مشتری را آگاه کنید و بیشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبلیغات حرفه‌ای‌تر باشد مشتری های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

برای اینکه در این امر موفق شویم نیاز است تا به صورت حرفه‌ای این شغل را ادامه دهیم بنابراین نیاز است تبلیغات اینترنتی انجام دهند زیرا امروزه همه افراد موفق از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا درج آگهی رایگان اینترنتی بازخورد زیادی دارد زیرا کاربران  در فضای مجازی و در شبکه‌های اینترنتی فعالیت میکنند و بیشتر مطالب را خواهند دید تا از رسانه‌های دیگر بنابراین برای اینکه ما حرفه ای شویم و مردم بیشتر با ما آشنا شوند از طریق تبلیغات اینترنتی میتوانیم خودمان را در معرض دید کاربران قرار دهیم برای هر کسب و کاری میتوان از تبلیغات در آگهی-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

تکنولوژی WDR در دوربین مداربسته چیست و چه کاربردی دارد؟


تکنولوژی WDR در دوربین مداربسته چیست و چه کاربردی دارد؟

WDR در دوربین مداربسته مخفف Wide Dynamic Range هست که به نوعی تکنولوژی گفته می شود که قابلیت تطبیق دریچه دیافراگم دوربین با تغییر نور منعکس شده از شی در محیط و تصویر برداری با کیفیت مناسب گفته می شود. زمانی که صحبت از  دوربین مدار بسته می کنیم در وحله ی اول کیفیت تصویر برداری دوربین برای ما بسیار اهمیت دارد، موارد مختلفی بر روی کیفیت تصویر، تاثیر مستقیم دارد که از جمله ی آنها می توان به رزولوشن، پهنای باند، سرعت تصویر برداری، WDR، BLC، HLC و… اشاره نمود. در این مجال سعی در ارائه شرحی در خصوص تکنولوژی WDR روی دوربین های مدار بسته تحت شبکه داریم، از شما دعوت می کنیم که همراه ما باشید:

تکنولوژی WDR در دوربین مداربسته ، در واقع یک تکنولوژی پیشرفته است که در ایران بیشتر به اسم ضد نور معروف شده است، در واقع این تکنولوژی به دوربین در تصویر برداری مناسب از مناظری که دارای چند نور مختلف هستند ( مثل نور زیاد بیرونی و نور کم داخلی) کمک شایانی می کند. تصویر برداری توسط دوربین های مدار بسته تحت شبکه معمولی، در محیط هایی که سطوح نوری متفاوتی دارند دچار مشکل می شود و تصویر تاریک می شود و این موضوع یک نقطه ضعف بزرگ برای این نوع دوربین ها به حساب می آید. بعنوان مثال زمانی که دوربین در حال تصویر برداری در یک محیط است یک منبع نوری قوی مانند نور خورشید، نور چراغ خودرو، یک درب یا پنجره رو به بیرون و…، باعث تنگ تر شدن دریچه دیافراگم دوربین مدار بسته شده و نقاط کم نور واقع در میدان دید دوربین کاملا تاریک دیده می شوند. در اینجاست که تکنولوژی WDR به کمک دوربین های مدار بسته می آید. در یک تعریف WDR، به توانایی کنترل هوشمند دریچه دیافراگم دوربین در مقابل کم و یا زیاد شدن انعکاس نور از شی به دوربین در محیط های دارای حداقل دو نور، و ارائه تصویر مناسب گفته می شود. هنگامی که زاویه دید دوربین رو به پنجره یا درب ورودی، تصویر شخص تاریک و تصویر فضای بیرون روشن و نامشخص می باشد که این امر باعث ارائه تصویر فاقد ارزش می شود اما با استفاده از دوربین های با قابلیت WDR، تصویر بصورت کاملا مطلوب توسط فیلترهای جبران ساز و کنترل کننده دیافراگم اصلاح شده و در اختیار قرار می گیرد.

برای نصب دوربین مداربسته   باید با متخصصین این حوزه تماس بگیرید. ما شرکت مهر تجارت را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

تکنولوژی WDR چیست و چه کاربردی دارد؟

تکنولوژی WDR در دوربین مداربسته به دو نوع تقسیم می شود که عبارتند از: WDR و DWDR.

WDR:

 این تکنولوژی به دوربین مدار بسته   هایک ویژن  این امکان را می دهد تا در شرایط نوری نامناسب که در بالا به آن اشاره شد، تصویر با کیفیت بگیرد. این تکنولوژی هم در دوربین های آنالوگ و هم در دوربین های تحت شبکه (IP)، وجود دارد و واحد آن دسی بل می باشد. بعنوان مثال یک دوربین مدار بسته تی وی تی با WDR، معادل 120 دسی بل، به دوربین امکان تصویر برداری با کیفیت در هر شرایط سخت نوری را با کیفیت عالی می دهد.

DWDR:

مفهوم WDR دیجیتال یک تکنیک نرم افزاری می باشد که از طریق تنظیم اشعه جبران ساز ( گاما) و با جبران نقاط تاریک تصویر کار می کند. در این روش از دو پردازنده مجزا جهت تصویر برداری از نقاط تاریک و روشن استفاده می کند و از تلفیق این دو تصویر یک تصویر با کیفیت مناسب بدست می آید. تکنولوژی WDR دیجیتال قابل تنظیم از سطح 1 تا 8 می باشد اما باید توجه داشت که تنظیم دوربین ها با این تکنولوژی بسیار حساس و پیچیده می باشد.

 جدول مقایسه ای بین WDR و DWDR:

مقایسه

Digital WDR

WDR

تکنولوژی

جبران نور نقاط مختلف تصویر توسط اشعه گاما

ترکیب پرتوهای کم و زیاد نور در یک فریم.

مزایا

کیفیت عکس مناسب

کیفیت عکس عالی

معایب

امکان از بین رفتن قسمتی از تصویر

ممکن است دچار پراکندگی رنگ شود و یا رنگ ها در حالت پر نور طبیعی به نظر نیایند.

 

روش های مصرف زعفران و خواص آن


روش های مصرف زعفران و خواص آن

 

?زعفران گیاه اعجاب انگیز با خواص بی نظیر است که احتمالا در مورد اهمیت آن و تاثیری که روی سلامت شما دارد بسیار شنیده اید و این که نمونه مرغوب و با کیفیت آن در بازار کشورمان به مراتب کم تر پیدا می شود.

زعفران گیاه اعجاب انگیز با خواص بی نظیر است که احتمالا در مورد اهمیت آن و تاثیری که روی سلامت شما دارد بسیار شنیده اید و این که نمونه مرغوب و با کیفیت آن در بازار کشورمان به مراتب کم تر پیدا می شود.

در درجه اول باید بگوییم که این گیاه با توجه به کمیاب بودن و نحوه رشد قیمت عموما بالایی دارد، اما خرید آن از برخی مراکز با قیمت ایده آل می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

فراموش نکنید که زعفران روش های مصرف مختلفی دارد و در صورتی که با یکی از آن ها کنار نمی آیید می توانید به شکل دیگر مصرفش  کنید اما به هر حال فراموش نکنید که گیاه زعفران بی نظیر است و همواره تجربه آن در کنار تغذیه روزانه می تواند باعث جلوگیری از بروز انواع بیماری های سخت شود.

پس همواره زعفران را هر چند اندک در برنامه غذایی خود حذف کنید.

زعفران را می توان گیاه شفابخش و معجون سلامتی دانست که در ایران از گذشته تاکنون محبوب بوده است و موجب اتفاقات مثبتی در سیستم بدن و برای کودکان و نوجوانان در سیستم رشد می گردد.

مهم ترین فواید گیاه زعفران

افزایش سطح و ضریب ایمنی بدن در برابر انواع بیماری ها توسط زعفران به بهترین شکل انجام و تقویت می شود، در واقع مسئله این است که زعفران سبب می شود تمامی درد های عضلانی ، بیماری های سخت جسمانی زود تر و بهتر رفع گردند، بعلاوه این که با بهبود وضعیت ویتامین سی بدن می تواند روند درمان انواع زخم ها را بهبود بخشیده و در نهایت سبب تکثیر حداکثری گلبول های سفید می شود.

منبع تشکیل گلبول های سفید نیز ویتامین C است که حجم عظیمی از آن در زعفران یافت می شود و در واقع بهترین منبع آن خواهد بود، امروزه شما امکان خرید اینترنتی زعفران نیز دارید و می توانید آن را از فروشگاه های معتبر با نماد اعتماد و کسب و کار های اینترنتی سفارش دهید.

تحویل آن نیز در کم ترین زمان ممکن به سرعت انجام می گردد و به هیچ عنوان نقصی در این روش های خرید وجود ندارد چون مشخصات کتبا به شما اطلاع داده می شود.

با افزایش گلبول های سفید سیستم ایمنی بدن شما به مراتب در چند سطح قوی و قوی تر می شود.

در این بین همین طور می توانید از زعفران به عنوان یک آنتی بیوتیک استفاده کنید که عملکرد خارق العاده ای دارد.

افزایش گردش خون و سلامت قلب با زعفران

اگر بخواهیم در مورد خواص زعفران بگوییم، در موارد دیگری که بیشتر از زعفران شنیده می شود می توان به بهبود جریان گردش خون اشاره کرد که توسط رگ ها انجام می شود و در صورت بالا بودن چربی این کار توسط زعفران به حالت ابتدایی و سلامت و پاکسازی چربی رگ ها بر می گردد.

 

برای کسانی که دچار گرفتگی مسیر قلب شده اند پیشنهاد می شود که هر هفته تغذیه ای در کنار زعفران را داشته باشند تا وضعیت آن ها بهبود پیدا کرده و در نهایت حرکت خون در مسیر رگ ها با سرعت متعادل تری انجام گردد.

جلوگیری از افزایش فشار خون و فشار روی رگ ها نیز توسط زعفران انجام می شود و در نهایت سلامت قلب را به همراه خواهد داشت، از یاد نبرید که وقتی سیستم قلب از کار افتاده باشد، جریان خون با سرعت کم تری به حرکت در آمده و خطرات زیادی به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهیم در مورد خرید اینترنتی زعفران به شما اطلاعات بیشتری شرح دهیم باید بگوییم که امکان خرید آن به صورت خالص و با کیفیت بالا و مبدا تولید کننده و فروش معتبر وجود دارد که البته گاهی توسط سایت های سودجو تنها طعم دهنده و عصار ناخالص این گیاه در دسترس قرار می گیرد. 

کنترل دیابت و قند خون توسط زعفران

دیابت را یکی از سخت ترین و بدترین بیماری ها می دانند که انسان ها به آن دچار می شوند و در واقع این مشکل زمانی رخ می دهد که سیستم بدن امکان تولید انسلین کافی را نداشته باشد، اما اگر در مورد خواص جادویی دیگر زعفران نیز به شما عزیزان شرح دهیم باید بگوییم که زعفران می تواند در کنترل قند خون و دیابت نیز به شما کمک ویژه ای کند.

منگنز در زعفران وجود دارد که به عنوان یک ماده مهم برای بدن می تواند سریع تر روند کنترل قند خون را بهبود بخشیده و در نهایت موجب تنظیم شدن آن گردد.

اگر بسیار درگیر اضطراب هستید و کل زندگی شما را بر هم زده است ما باید خواص زعفران را این بار به صورت ویژه به شما عزیزان شرح دهیم و بگوییم که مهم ترین مسئله در مورد زعفران شاداب شدن شما پس از استفاده از آن است.

بسیاری از ما در زندگی امروزه درگیر استرس، اضطراب، ترس و حتی وسواس می شویم، زعفران هورمون های مفید را در بدن آزاد می سازد.

روش های استفاده از زعفران

شما نباید به هیچ عنوان زعفران را روی حرارت مستقیم قرار دهید، در واقع بافت های آن آسیب پذیر هستند و با دمای کمی که به آن ها منتقل می شود در نهایت می توانید از زعفران استفاده کنید.

 

بعلاوه این که آسیب کردن آن بر اساس گفته پزشکان بهترین و ایده آل ترین روش است و حتما می توانید در کنار برنج، غذای روزانه، نوشیدنی ها از زعفران استفاده کنید، البته که ایرانی ها به کباب زعفرانی علاقه شدیدی دارند و هیچ منعی نیز در این باره وجود ندارد.

اما بهتر است که حتما زعفران اصل و درجه یک را تهیه کنید تا به هیچ عنوان هزینه شما هدر نشده و همین طور کیفیت عالی را تجربه کنید.

بهتر است که زعفران تحت تاثیر دمای بالا قرار نگرفته و تنها از حرارت غذا دور از حرارت مستقیم استفاده گردد تا خواص لازم را رها کرده و شما بتوانید از آن استفاده کنید.

می توانید از هاون های کلاسیک و سنتی و آسیب های برقی برای استفاده از زعفران به شکل پودر استفاده کنید.

حتما زعفران را به اندازه نیاز پودر کنید تا خواص خود را در دراز مدت از دست ندهد.

خواص دارویی بی نظیر زعفران

از جمله خواص مهم و کلیدی دیگر که در مورد زعفران می دانیم، بهبود عملکرد سیستم های عصبی و گیرنده های بدن است، بخصوص افراد مسنی که با بی حس شدن بدن روبرو می شوند و مشکل آن ها کمبود ویتامین دی نیست.

در این شرایط می توانیم بگوییم که جلوگیری از سرطان اصلی ترین و کلیدی ترین خاصیتی است که ما می توانیم در زعفران مشاهده کنیم.

آنتی اکسیدان های موجود در زعفران خاصیت جادویی و عملکرد فوق العاده ای را در دراز مدت از خود نشان می دهند و بدن شما را در برابر چنین آسیب هایی مقاوم می سازند.

کاهش درد در بیماری های عضلانی و مربوط به ماهیچه ها نیز توسط پزشکان اثبات شده است، البته شما نباید مقدار زیادی از زعفران را در هفته استفاده کنید که خطرات خاص خود را بروز می دهد و به بدن شما آسیب های سختی می زند.

در صورتی که درگیر اختلال سیستم هضم هستید و می خواهید به این روند کمک نید بهتر است که زعفران را به صورت دوره ای و ماهانه حتما در تغذیه خود حفظ کنید و نوع با کیفیت آن را به صورت مستقیم از فروشگاه های معتبر تهیه فرمائید.

هم چنین محققان دریافته اند که مصرف زعفران برای درمان افسردگی می تواند به اندازه های داروهای ضد افسردگی مفید واقع شود. برای مطالعه بیشتر به مقاله لینک شده مراجعه کنید.

 

منبع : افکار نیوز