فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

در خرید لوستر برنزی به چه مواردی توجه نماییم؟

در خرید لوستر برنزی به چه مواردی توجه نماییم؟

خرید و انتخاب لوستر سقفی یکی از سخت ترین انتخاب ها برای دکوراسیون منزل است. از آنجا که اکثر افراد در آن تخصص ندارند ، ممکن است در انتخاب آن با مشکل مواجه شوند و کمک و راهنمایی یک متخصص در مورد انواع لوسترهای سقفی می تواند کمک بزرگی باشد. در هر خانه بسته به متراژ ، ارتفاع سقف ، نوع دکوراسیون داخلی و ... باید لوستر آن روی سقف انتخاب شود. انواع مختلفی از لوسترها وجود دارد. مانند لوستر سقفی کوچک ، لوستر کریستالی ، لوستر فنری ، لوستر برنزی یا انواع دیگر موجود در بازار. لوسترهای سقفی معمولاً برای روشنایی خانه و لوسترهای دیواری به عنوان منبع نوری کوچکتر استفاده می شوند.

 

 

اگر قصد تهیه و یا تغییر لوستر در سالن پذیرایی خود را دارید و به دنبال منبع نوری جدید هستید ، باید لوستر مناسب را با توجه به شرایط اتاق انتخاب کنید. برای انجام این انتخاب باید به دکوراسیون اتاق و رنگ های به کار رفته در مبلمان توجه کنید. انتخاب لوستر کلاسیک و بسیار بزرگ برای فضاهای کوچک باعث می شود فضا کوچکتر به نظر برسد.

از لوسترهای کلاسیک می توان در فضاهای بزرگتر استفاده کرد و با ترکیب چند مدل دیوار ، دکوراسیون اتاق نشیمن را تکمیل کرد. لوسترهای کلاسیک با توجه به اندازه و ابعاد آن می توانند در دکوراسیون هر خانه ای استفاده شوند ، اما بهتر است قبل از خرید به اندازه و ارتفاع آن توجه کنید. در این مقاله قصد که توسط فروشگاه برنز نوین تهیه شده است قصد داریم تا راهنمایی هایی را برای تهیه لوستر مناسب پذیرایی را به شما ارائه دهیم.

لوستر در سقف پذیرایی باید یک الگوی روشن و براق داشته باشد. اگر سقف سالن پذیرایی شما بلند است ، می توانید از یک لوستر شاخه دار یا بزرگ استفاده کنید. بسته به سلیقه شخصی خود هنگام انتخاب نوع دکوراسیون داخلی خانه ، می توانید یک مدل کلاسیک یا مدرن را انتخاب کنید. اگر طول سقف شما طولانی است ، می توانید از دو یا سه لوستر در قسمت های مختلف سقف استفاده کنید. اگر پذیرایی شما کوچکتر است ، از خرید لوسترهای بزرگ خودداری کنید و سعی کنید لوستر کوچکتری را انتخاب کنید که مناسب پذیرایی باشد تا فضا را به هم نریزد.

سبک و الگوی لوستر یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه شود. قبل از بررسی ابعاد فنی لوستر ، تعیین کنید که سبک چیدمان منزل شما سنتی است یا از چیدمانی مدرن برای طراحی داخلی و دکوراسیون منزل خوشتان می آید. ممکن است ترکیبی از سبک مدرن و سنتی را برای اتاق نشیمن و سایر قسمتهای خانه خود بخواهید. با این حال ، قبل از شروع فرایند خرید ، باید تصمیم نهایی را در مورد سبک چیدمان بگیرید. بیش از 80  درصد افراد به لوستر برنزی علاقه نشان می دهند. زیرا این افراد ارزش قیمتی و زیبایی این نوع از لوسترها را متوجه شده اند.

قبل از تهیه لوستر ، به این نکته توجه داشته باشید که سقف سالن پذیرایی شما کوتاه یا بلند است. توجه به این موضوع شما را مجبور می کند به لوسترهای بلند و چند شاخه بروید ، اگر سقف در مکان مورد نظر بلند باشد. سقف های بلند دست شما را در انتخاب لوستر باز می گذارد. لوسترهای برنزی با ارتفاع بلند از جمله انتخاب هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند.

اما اگر سقف اتاق کوتاه باشد ، لوسترهایی با ارتفاع بلند نامناسب تلقی می شوند و مشکلاتی را برای حرکت افراد قد بلند ایجاد می کنند. حتی اگر قد شما بلند نیست ، باز هم این امکان وجود دارد که اجسام مختلف در چنین شرایطی به سقف برخورد کرده و باعث تصادف شوند. لوسترهای برنزی سقفی بهترین گزینه ها برای سقف های کوتاه هستند.

لوستر را می توان از مواد مختلفی مانند برنز، فلز تزئین شده ، سنگ ، کریستال و .. تهیه کرد. در نظر داشته باشید که لوستری که انتخاب می کنید با رنگ غالب فضا و دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد. همچنین سعی کنید هماهنگی و انسجام خلاقانه ای بین لوسترها و شمع ها و سایر منابع روشنایی خانه ایجاد کنید.

رنگ لوسترها باید با رنگ چیدمان سایر لوازم خانگی یکی باشد ، اما از آنجا که لوستر به سرعت به اندازه پرده یا مبلمان تغییر نمی کند، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که همیشه شیک و جدید به نظر برسد.

تعیین اندازه مناسب اتاق یا نشیمن یکی از مهمترین عوامل هنگام انتخاب لوستر برنزی است. اگر لوستری کوچکتر از اندازه مناسب انتخاب کنید ، در فضای شما گم می شود و قابل مشاهده نخواهد بود و بودجه شما هدر می رود و اگر انتخاب شما بیش از حد بزرگ باشد ، رسماً شما را خراب می کند و زیبایی را از بین می برد. برای مشاوره در این رابطه کافی است با فروشگاه برنز نوین ارتباط برقرار نمایید و راهنمایی های لازم را برای تهیه لوستر برنزی دریافت نمایید. با این وجود شما بهترین لوستر برنزی را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که سبک و وزن بصری لوستر در تعیین اندازه مناسب تأثیر بسزایی دارد. لوسترهای با وزن سبک کمی کمی کوچکتر به نظر می رسند ، در حالی که لوسترهایی با چراغ های کوچک (لامپ های کوچک) کمی بزرگتر به نظر می رسند.

انتخاب رنگ لامپ و نورپردازی فضا نیز برای زیباسازی محیط بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که از لامپ های نور خورشیدی و فلورسنت در کنار هم استفاده کنید تا نور یک رنگ لوستر چشم شما را مختل نکند و رنگ دکوراسیون منزل شما تحت تأثیر قرار نگیرد.

مهمترین نکته در رابطه با تهیه لوستر برنزی را می توان اطمینان از اصل بودن لوستر برنزی دانست. راه هایی برای تشخیص لوستر برنزی اصل وجود دارد، اما ما پیشنهاد می کنیم از جاهای معتبر و مطمئن نسبت به تهیه لوستر برنزی خود اقدام نمایید. فروشگاه های زیادی لوستر برنزی را عرضه می نمایند. در این بین سایت هایی مانند دیجی کالا و باسلام و برنز نوین نیز قرار دارند. فروشگاه برنز نوین با توجه به مزیت های بی شماری که دارد می تواند گزینه مناسبی برای تهیه لوستر برنزی باشد. تضمین اصالت کالا، کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب، ارسال به سراسر کشور، تضمین سلامت ارسال از جمله مزیت های خوب فروشگاه برنز نوین می باشد. فروشگاه برنز نوین دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما می توانید با خیال راحت نسبت به تهیه محصولات خود اقدام نمایید. برای برقراری ارتباط با فروشگاه برنز نوین و دریافت اطلاعات بیشتر کافی است در ساعات روز با شماره 09026210810 تماس حاصل فرمایید. برای دیدن کلیه محصولات فروشگاه برنز نوین نیز می توانید به نشانی اینترنتی به آدرس https://bronzenovin.com مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.