فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

مبانی نظری نوآوری و مدل های نوآوری

مبانی نظری نوآوری و مدل های نوآوری

RSS feed.

  • مبانی نظری نوآوری و مدل های نوآوری
    مبانی نظری نوآوری و مدل های نوآوریدسته: علوم انسانی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 153 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 60

    مبانی نظری
    نوآوری و مدل های نوآوری (فصل دوم تحقیق)

    قیمت فایل فقط 27,000 تومان

    خرید

    مبانی نظری نوآوری و مدل های نوآوری (فصل دوم تحقیق)

    مشخصات این متغیر:

    منابع: دارد

    پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

    کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

    نوع فایل:wordوقابل ویرایش

    نوآوری

    مقدمه:

    امروزه نوآوری یکی از عوامل موثر بر بقای سازمان های دانش محور محسوب می شود (اردکانی، 1389). بسیاری از صاحب نظران، نوآوری و ایجاد تمایز را به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر معرفی کرده اند (معطوفی، 1389). نوآوری همانند هر فعالیت عینی در کنار نبوغ و استعداد، نیازمند دانش، توجه و سختکوشی همه دست اندرکاران است (دراکر[1]، 1993) و بروز نوآوری در محیط کاری زمانی میسر می شود که اهداف فرد و اهداف سازمان به یکدیگر نزدیک شود (Jang & Hartog, 2010).

    در این بخش ابتدا به تعاریف و مفاهیم و مولفه های نوآوری و ابعاد نوآوری سازمانی پرداخته و سپس با ارائه رویکردهای نوآوری سازمانی و عوامل موثر بر نوآوری و انواع مدل های آن و … سعی می­شود گامی در جهت آشنایی با این مفهوم مهم برداشته شود.

    2- 2- 2- مفهوم نوآوری:

    اصطلاح نوآوری، یک مفهوم وسیع به معنی ایجاد، قبول و اجرای ایده ها و فرایندها و محصولات و خدمات جدید است (جمینز، جمینز و همکاران، 2008). نوآوری عبارت است از یک ایده، محصول یا فرایند، یک سامانه یا وسیله که توسط افراد، گروه ها یا سازمان ها، به عنوان یک موضوع جدید درک شود (جزنی و همکاران، 1390). نوآوری ناشی از خلاقیت است و به عمل آوردن فکر بدیع را نوآوری  گویند ((Athanasoula et al, 2010.


    قیمت فایل فقط 27,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری نوآوری و مدل های نوآوری , دانلود مبانی نظری نوآوری و مدل های نوآوری , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , دانلود مبانی نظری , دانلود پیشینه تحقیق

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.