- مقاله چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم
مقاله حاضر در 44 صفحه برای ارئه در مقاطع ارشد و کارشناسی
رشته های روانشناسی و علوم تربیتی قابل ارائه می باشد که عنوان
فهرست در قسمت توضیحات کامل آماده است امید است مورد پسند واقع
شود
دسته: روانشناسی
بازدید: 12 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 5788 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 44فهرست مطالب
مقدمات . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . .
. . . . . . . .
. . 9چکیده . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . .
.. .
10توصیف وضعیت موجودمرکز . . .
. . . . . . . .
. . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
11بیان مسئله . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . .
12بیان اهداف وسوالات اقدام پژوهی . .
. . . . . . . .
.. . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . .
14سوالات اقدام پژوهی . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . .
. . . . . . . .
. . .
15نمونه ی آماری وجامعه آماری . . .
. . . . . . .
. . . . . . .
. . . . . .
. . . . . . . .
. 16فرضیه ها . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
17تاریخچه پیدایش کتاب . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . 18به کتاب اهمیت دهیم . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . 19نقش برجسته کتاب . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . 21چرا ترویج کتابخوانی اهمیت دارد . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . .
22سخنان بزرگان درمورد کتاب . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . .
23گردآوری اطلاعات . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. .. . . . . . .
. . . . . 25مشاهده مستقیم و غیرمستقیم ویادداشتهای روزانه
. . . . . . .
. . . . . . .
. . . . . . . .
. 26مصاحبه غیرمستقیم با اعضا کودک پسر . .
. . . . . . . .
. . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . 27نشست با مربیان . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . .
. . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . .
. 28تماس تلفنی با پدرومادر اعضا . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. 29نشست با معلمان ابتدایی . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
.. . . . . . .
. . . . . . . .
. . 30اجرای راحلهای خلاق برای اقدام پژوهی .
. . . . . . . .
. . . .. . . .
. . . . . . . .
. . . . 31طرح خلاق برای ماه اول و هفته اول . .
. . . . . . . .
. . . . . .
.. . . . . . .
. . . . . . .
32طرح خلاق برای ماه اول و هفته دوم . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . 33طرح خلاق برای ماه اول و هفته سوم . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . 34طرح خلاق برای ماه اول و هفته چهارم .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . 35طرح خلاق برای ماه دوم و هفته اول . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . .. . . .
. . . . . .
36طرح خلاق برای ماه دوم و هفته دوم . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . 37طرح خلاق برای ماه دوم و هفته سوم . .
. . . . . . . .
. . . . .. . .
. . . . . . . .
. . . . . 38طرح خلاق برای ماه دوم و هفته چهارم .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . 39گزارش نهایی و نتیجه گیری . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . .
. . . . . . .
. 40پیشنهادات . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . .. . . . .
. . . . . .
. 41پیوست تصاویر . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . .
42منابع . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . .
. . . . . .
. . . . 46