فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

پاورپوینت بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام هرزنامه

پاورپوینت بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام هرزنامه

RSS feed.

  • پاورپوینت بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام هرزنامه
    پاورپوینت بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام هرزنامهدسته:

    پاورپوینت

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 471 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 24

    دانلود پاورپوینت بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام
    هرزنامه
    بررسی بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام
    هرزنامه
    پاورپوینت جامع و کامل بحران نامه های ناخواسته
    الکترونیک معضلی به نام هرزنامه
    کاملترین پاورپوینت بحران نامه
    های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام هرزنامه
    پکیج پاورپوینت
    بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    نوع فایل: پاورپوینت (قابل
    ویرایش
    )

     قسمتی از متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 24 صفحه

    معضلی به نام هرزنامهSpam as a Problem بحران نامه‌های ناخواسته
    الکترونیک هرزنامه چیست؟ هرزنامه معادل کلمه Spam است.
    اسپم (غذا): گوشت خوک کنسرو شده تولید کارخانه مواد غذایی
    هورمل
    اسپم (نمایش کمدی): قطعه نمایشی کمدی. کلمه اینترنتی اسپم از این
    نمایشنامه گرفته شده است.
    اسپم (الکترونیک): پیام‌های الکترونیکی ناخواسته یا نامطلوب به
    طور یکجا
    اسپم ایمیلی: ایمیل‌های ناخواسته همراه با تبلیغات
    اسپم فوروم: پست‌های تبلیغاتی یا بی‌فایده در فوروم‌ها
    اسپمدکس: فریب دادن موتورهای جستجو به منظور بالا بردن رتبه
    سایت
    اسپیم: پیام‌های تبلیغاتی در برنامه‌های پیام‌رسانی فوری موضوع
    نمایش کمدیپایتون‌ها سریال تلویزیونی کمدی که از سال 1969 تا 1983
    از شبکه بی‌بی‌سی در انگلستان پخش می‌شد.
    دو مشتری رستوران می‌خواهند برای صبحانه غذا سفارش دهند.
    در کنار تمام غذاهایی که در منو لیست شده بودند اسپم هم دیده
    می‌شد.
    وایکینگ‌های داخل رستوران چند بار با صدای بلند آواز می‌خوانند:
    اسپم، اسپم خوشمزه است …
    با وجود کوتاه بودن این نمایش، بسیار مورد پسند مردم قرار گرفت.
    کلمه اسپم 132 بار در آن تکرار شده بود. هرزنامه الکترونیک
    هرزنامه در ایمیل:
    رایج‌ترین شکل هرزنامه
    ارسال بدون هماهنگی با گیرنده
    ارسال به صورت انبوه
    روش‌های به دست آوردن آدرس مقصد:
    برداشت از گروه‌های خبری، سرورهای DNS یا صفحات وب
    حدس زدن اسامی متداول در دامنه‌های معروف
    جستجو به دنبال آدرس‌های متناظر با اسامی اشخاص، مثلاً شهروندان
    هرزنامه الکترونیک هرزنامه در پیام‌رسانی فوری:
    به SPIM موسوم است
    آدرس‌ها را از دفترچه راهنمای اسامی جمع‌آوری می‌کنند
    با یک نرم‌افزار خاص پیام‌ها را ارسال می‌کنند
    هرزنامه در سیستم پیام‌رسانی ویندوز:
    ارسال پیام پی در پی
    پیشنهاد برای غیرفعال کردن سرویس
    آموزش این کار با گرفتن مبلغی پول هرزنامه الکترونیک هرزنامه در
    گروه‌های خبری:
    قدمت بیشتری نسبت به پست الکترونیک دارد
    پیام‌های بی‌ربط به موضوع را پست می‌کنند
    برای بالا بردن وجهه خود در گروه این کار را می‌کنند
    هرزنامه در تلفن همراه:
    بر سیستم SMS استوار است
    در بعضی کشورها هزینه‌آور است
    ایجاد مزاحمت می‌کند
    هرزنامه در وبلاگ
    در دو-سه سال اخیر رواج یافته است
    پیام‌های هرز خود را در قسمت comment می‌گذارند
    پیام آنها صرفاً یک لینک به سایت هرزنامه است
    کاربردهای تجاری هرزنامه تبلیغ دارو، هرزه‌نگاری، نرم‌افزارهای
    غیرمجاز، کالاهای مد روز
    ترفندهای یک شبه پولدار شوید
    گواهی‌نامه‌های پوچ یا تقلبی
    سود کلان با سرمایه اندک
    تجارت هرمی
    شایعه‌سازی برای فروش گران‌تر سهام
    سیادی کاربردهای غیرتجاری هرزنامه تبلیغات دینی و مذهبی
    تبلیغات سیاسی
    تهدید به مرگ و بچه‌دزدی
    خودنمایی کردن
    بمباران کردن سرورهای میل مقایسه با هرزنامه‌های پستی هزینه‌های
    هرزنامه الکترونیک بر خلاف هرزنامه پستی بیشتر متوجه گیرنده است
    تا فرستنده.
    هرزنامه پستی از طرف شرکت‌هایی فرستاده می‌شود که به هر حال
    مسؤولیت‌پذیر هستند، در حالی که هرزنامه الکترونیک مخفیانه عمل
    می‌کند.
    هرزنامه پستی حاوی مطالب مستهجن نیست، چرا که این کار از نظر
    قانون ممنوع است، ولی هرزنامه الکترونیک این قوانین را رعایت
    نمی‌کند. هزینه‌های هرزنامه در سال 2004 برای سازمان‌های دولتی
    آمریکا حدود 10 میلیارد دلار هزینه ایجاد کرد
    به لحاظ مصرف منابع کامپیوتر و شبکه هزینه‌آور است
    وقت و انرژی کاربران را هدر می‌دهد
    با مبارزان ایجاد رقابت می‌کند
    سرچشمه تبهکاری، کلاهبرداری و سرقت است
    تأثیرات نامطلوب فرهنگی می‌گذارد
    نمونه بارز «تراژدی عوام» است آمار هرزنامه‌ها رشد نمایی دارد و
    هیچ نشانی از افت در آن دیده نمی‌شود
    هرزنامه از نظر تعداد مانند کوه یخ است؛ قسمت اعظم آن پنهان
    است
    اعداد و ارقام:
    سال 1978: یک نامه هرز به 600 آدرس فرستاده شد.
    سال 1994: اولین هرزنامه در حجم انبوه به 600 سیستم BBS با
    میلیون‌ها کاربر فرستاده شد.
    سال 2005: در ماه ژوئن 30 میلیارد هرزنامه در هر روز فرستاده
    شد.
    سال 2006: در ماه ژوئن 55 میلیارد هرزنامه در هر روز فرستاده
    شد.
    80 تا 85 درصد کل ایمیل‌ها هرزنامه هستند


    توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از
    محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از
    دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    دانلود پاورپوینت بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام
    هرزنامه
    ,
    بررسی بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به نام
    هرزنامه
    ,
    پاورپوینت جامع و کامل بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی
    به نام هرزنامه
    ,
    کاملترین پاورپوینت بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به
    نام هرزنامه
    ,
    پکیج پاورپوینت بحران نامه های ناخواسته الکترونیک معضلی به
    نام

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.