فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

پروپوزال ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران

پروپوزال ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران

RSS feed.

  • پروپوزال ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران
    پروپوزال ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 26 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 34

    هدف از این پروپوزال جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیریهای مدیران
    مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران می باشد

    قیمت فایل فقط 19,000 تومان

    خرید

    دانلود پروپوزال پایان‌نامه
    کارشناسی ارشد 
    رشته
    مدیریت

    (سازمان آموزش و پرورش شهر
    تهران
    )

    چکیده:

    مسئله مورد بررسی در این پایان نامه جایگاه مدیریت
    دانش در تصمیم گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر
    تهران می باشد و به علت اینکه این تصمیمات با آینده دانش آموزان و
    سرنوشت میهن عزیزمان ارتباط مستقیم دارند ، اتخاذ تصمیمات نادرست
    می تواند  عامل تباه شدن  آینده انسان ها و غیر قابل
    جبران باشد .امروزه مدیریت دانش و دسترسی به دانش روز گرانبهاترین
    سرمایه شرکت ها و سازمانهای موفق دنیا به خصوص سازمانهای آموزشی
    می باشد و تصمیمات به روزی که براساس مدیریت دانش اتخاذ می گردند
    تعالی سازمان را تضمین می کنند . 

    با توجه به موارد فوق اهداف تحقیق به شرح   ذیل
    می باشند :

    1- تأثیر مدیریت دانش در انتخاب نیروهای مدارس
     آموزش و پرورش شهر تهران، توسط مدیران 

    2- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات انضباطی مدیران
    مدارس شهر تهران 

    3- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات پرورشی مدیران مدارس
    شهر تهران 

    4- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات اداری مدیران مدارس
    شهر تهران 

    5- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات آموزشی مدیران مدارس
    شهر تهران 

    6- تأثیر مدیریت دانش در تبادل تجربیات مدیران مدارس
    شهر تهران 

    تحقیق با رویکردی فرضی – قیاسی از  طریق مشاهده
    ، مصاحبه ، پرسش نامه و مطالعه میدانی به بررسی روابط همبستگی و
    تحلیل داده ها و ساختن فرضیه های تحقیق می‌پردازد
    .
    تحقیق از جنبه هدف ، بنیادی ، کاربردی می
    باشد و نتایج آن در اصلاح و بهبود تصمیمات مدیران مدارس و به روز
    کردن این تصمیمات کاربرد دارد . جامعه آماری تحقیق ، شامل 7300
    مدرسه در سطح شهر تهران بوده که نمونه آماری 300 مدرسه از نقاط
    مختلف شهر می باشد .

    جهت تجزیه و تحلیل داده های تحقیق ، از آمار توصیفی و روش
    های آماری پارامتریک استفاده می گردد . صحت یا سقم  فرضیه
    های تحقیق با استفاده از آزمون فرض نسبت در سطح معنی دار %95
    تعیین می گردد . در نتیجه مدیران مدارس شهر تهران  در اتخاذ
    تصمیمات خویش از مدیریت دانش استفاده می کنند و جهت تصمیم گیریهای
     بهتر باید در کلیه مدارس ، سایت کامپیوتری ایجاد گردد و با
    برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کلیه تصمیم گیریهای مدیران
    براساس مدیریت دانش انجام پذیرد و بهتر است مدیران مدارس پیش از
    انتصاب لااقل  پنج سال سابقه ی معاونت در مدارس شهر تهران را
    داشته باشند .

    کلمات کلیدی:

    مدیریت دانش

    سبک های تصمیم گیری

    تصمیم‌گیریهای مدیران
    مدارس

    سازمان آموزش و پرورش شهر
    تهران

    مقدمه 

    اکثر تصمیماتی که توسط مدیران مدارس اتخاذ می شود با
    زندگی و سرنوشت دانش آموزان ارتباط دارد و به گونه ا ی با آینده ی
    میهن عزیزمان عجین می باشد و اگر این تصمیمات صحیح و سنجیده اتخاذ
    شوند آینده روشن و درخشانی در پیش رو خواهیم داشت و در صورتی که
    عجولانه و اشتباه باشند مشکلات عدیده ای از جمله مشکلات زیر را در
    پی خواهد داشت .

    – تباه کردن زندگی یک یا چند انسان (دانش آموز

    – تحویل عناصر مضر و نامطلوب به
    جامعه 

    – عامل ترک تحصیل و تغییر سرنوشت دانش
    آموز 

    – عامل افت تحصیلی و مشکلات
    اجتماعی 

    – بروز مشکلات روحی ، روانی در دانش
    آموزان 

    – بروز مشکلات اداری و تاخیر در انجام امور
    مربوطه 

    – از بین بردن انگیزه دبیران وکادر آموزشی
    مدرسه 

    – ایجاد تعارض بین کادر اداری و آموزشی
    مدرسه 

    – عدم برقراری ارتباط مناسب با اولیاء دانش
    آموزان 

    – جبهه گیری و ایجاد مشکلات رفتاری در دانش آموزان و
    اولیاء ایشان  

    – عدم آرامش و امنیت فکری دانش آموزان خوب و سالم در
    مدرسه با توجه به اینکه دانش از داده ها و اطلاعات نشأت گرفته و
    بدنه کلی مهارتهایی است که افراد برای حل مسائل به کار می برند و
    آمیزه ای ازتجربیات، ارزشها، اطلاعات موجود و نگر شهای کارشناسی
    نظام یافته است که چارچوبی برای ارزشیابی وبهره مندی از تجربیات و
    اطلاعات جدید ایجاد میکند و اطلاعات  و داده های ناخواسته را
    کنار می گذارد و به طور کلی نحوه مطلوب انجام کار را می نمایاند،
    لذا ضروری است جهت  موفقیت سازمانها،  به خصوص
    سازمانهای آموزشی که درگیر تحولات ودگرگونیهای روز می باشند،‌
    دانش روز ومدیریت دانش در رأس برنامه های سازمان مورد توجه قرار
    گیرد لذا در این تحقیق به جایگاه مدیریت دانش در امر تصمیم گیری
    مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران پرداخته می
    شود.

    فهرست مطالب

     فصل اول -کلیات تحقیق
    1

    1-1 مقدمه 2

    2-1 بیان مسئله تحقیق 3

    3-1 اهداف تحقیق 6

    4-1 اهمیت  و ضرورت تحقیق 7

    5-1 سوالهای تحقیق 8

    6-1 تعاریف عملیاتی و اصطلاحات تحقیق 9

    فصل سوم- روش تحقیق
    100

    1-3 مقدمه 101

    2-3 روش تحقیق 103

    3-3 جامعه آماری تحقیق 105

    4-3 نمونه آماری 105

    5-3 ابزار گردآوری داده های تحقیق 105

    6-3  جمع آوری داده ها  106

    7-3 روایی تحقیق 109

    8-3  پایایی تحقیق 111

    9-3 روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه
    های تحقیق 112

    منابع

    قیمت فایل فقط 19,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    پروپوزال ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران
    مدیران
    ,
    نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران
    ,
    مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس
    ,
    پروپوزال جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس
    ,

    رابطه مدیریت دانش و تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس
    ,
    دانلود پروپوزال مدیریت دانش
    ,
    پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها
    ,
    هدف از پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان اموزش پرورش

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.