- پاورپوینت بررسی تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده
دسته: بازاریابی
بازدید: 18 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 406 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 26پاورپوینت بررسی تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری
عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری
تعریف رضایتمندی
خریداران چگونه به انتظارات خود شکل می دهند؟
ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان
زنجیره فایده مایکل پورتر
فرآیند فعالیتهای اصلی
محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته
دو روش حفظ مشتریان
مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی
5 سطح مختلف سرمایه گذاری برای شرکت در زمینه ایجاد رابطه با مشتری
سطوح مختلف بازاریابی رابطه
روشهای ایجاد فایده برای مشتریان
انواع مشتری
تعریف مشتری سودآور
سودآوری شرکت به چه بستگی دارد؟
تعریف مزیت رقابتی
تعریف مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)
تعریف کیفیت
ویژگیهای یک استراتژی بازاریابی با کیفیت فراگیر
مسئولیتهایی مدیران بازاریابی در یک شرکت کیفیت گرا
نقشهای بازاریابان برای کمک به شرکت برای ارائه کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان هدف
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.
قیمت : 9,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده , دانلود پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده , تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری , عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری , تعریف رضایتمندی , ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان , زنجیره فایده مایکل پورتر , فرآیند فعالیتهای اصلی , محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته , دو روش حفظ مشتریان , مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی