فروش فایل5

فروشگاه فایل

فروش فایل5

فروشگاه فایل

پاورپوینت تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر

پاورپوینت تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر

RSS feed.

پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت دانش

پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت دانش

RSS feed.

  • پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت دانش
    پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت دانشدسته: مدیریت
    بازدید: 26 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 255 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 60

    این پاورپوینت در مورد اصول و مبانی مدیریت دانش در 60 اسلاید زیبا می باشد

    قیمت فایل فقط 6,000 تومان

    خرید

    پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت دانش

    مقدمه

    مدیریت دانش، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوخته‌های علمی : Knowledge management به معنای در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی است، به گونه‌ای که به هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند، قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند. مدیریت دانش شامل یک سری استراتژی و راهکار برای شناسایی، ایجاد، نمایندگی، پخش و تطبیق بینش‌ها و تجارب در سازمان می‌باشد. برنامه اجرایی مدیریت اندوخته‌های علمی بر این دو جزء اصلی بنا می‌شود. ازآنجا که تحقیقات کاربردی در حوزه مدیریت دانایی نسبتاً جدید است، در این خصوص تعریف خاص و دقیقی که مورد قبول محققین قرار گیرد وجود ندارد. آنچه مسلم است آن که می‌توان با آشنایی با تعاریف گوناگون، ابعاد و مصادیق این امر را بیشتر شناخت و آن را بهتر به کار گرفت.

    مدیریت دانش و خدمت مرجع

    یکی از شاخه‌های فرعی اقتصاد دانش است؛ مدیریت دانش، کاملاً یک روش جدید مدیریت را معرفی می‌کند. این مفهوم بر تبدیل موهبتهای عقلانی کارکنان و سازماندهی نیروهای سودمند درونی اعضاء کارکنان – نیروی رقابت و ارزش جدید- عمل می‌کند. مدیریت دانش بر پیوند اطلاعات با اطلاعات، اطلاعات با فعالیت‌ها و اطلاعات با فرد- برای تحقق اشتراک دانش (از قبیل دانش ضمنی و دانش صریح) توجه دارد؛ و با مدیریت اطلاعات کاملاً متفاوت است. کارکردهای سنتی کتابخانه؛ گردآوری، پردازش، اشاعه، ذخیره‌سازی، بهره‌برداری از اطلاعات مدرک به منظور فراهم آوردن خدمت برای جامعه است. در دوره اقتصاد دانش، کتابخانه به عنوان گنجینه دانش بشری، سهیم شدن در پیشرفت دانش و حلقه ارتباطی مهم در زنجیره پیشرفت دانش خواهد بود. در قرن بیست و یکم کتابخانه‌ها بطور اجتناب ناپذیری با موضوع جدید مدیریت دانش مواجه خواهند بود. مدیریت دانش در کتابخانه‌ها می‌باید بر پژوهش و توسعه دانش، ایجاد پایگاه دانش، مبادله و اشتراک دانش بین کارکنان کتابخانه (از جمله کاربرانش)، آموزش کارکنان کتابخانه، تسریع پردازش صریح از دانش غیر صریح و تحقق اشتراک آن تمرکز کنند. تعریف مدیریت دانش: مدیریت دانش رویکرد نظام مند یافتن، درک و استفاده از دانش برای دستیابی به اهداف سازمانی است و از طریق کاهش زمان و هزینه آزمایش و خطا یا تکرار، ایجاد ارزش می‌کند.

    تعاریف گوناگون

    داده‌ها نقاط بی‌معنی در فضا و زمان هستند که هیچگونه اشاره‌ای به فضا و زمان ندارند. داده‌ها شبیه رویداد حرف یا کلمه‌ای خارج از زمینه (بدون رابطه) می‌باشند. دانایی مجموعه‌ای از شناخت‌ها و مهارت‌های لازم برای حل مسئله‌است، لذا اگر اطلاعاتی که در دست است بتواند مشکلی را حل کند می‌توان گفت دانایی وجود دارد. ضمن اینکه دانایی باید امکان تبدیل به دستورالعمل اجرائی و عملی شدن را داشته باشد. «نوناکا» بر این اعتقاد است که دانش ضمنی کاملاً شخصی بوده، رسمی کردن آن بسیار مشکل است، از این رو انتقال آن به دیگران به آسانی مؤثر نیست. به عبارت دیگر، دانش ضمنی در قالب ذهنیتها، مهارت‌ها و توانمندی‌های افراد و سازمان متبلور می‌شود (مهدی‌زاده ملاباشی، تورج، «سنجش جایگاه دانش سازمانی در زنجیره ارزش سازمانهای استراتژی محور»، ۱۳۸۸) یکی از تعاریف ساده مدیرت دانش :علم بعلاوه تجربه برابر با دانش است.

    قیمت فایل فقط 6,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت دانش , اصول و مبانی مدیریت دانش

پاورپوینت انواع تقاضا چیست

پاورپوینت انواع تقاضا چیست

RSS feed.

  • پاورپوینت انواع تقاضا چیست
    پاورپوینت انواع تقاضا چیستدسته: اقتصاد
    بازدید: 39 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 358 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 42

    پاورپوینت انواع تقاضا چیست شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت انواع تقاضا چیست

    پاورپوینت انواع تقاضا چیست شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    مقدمه

    پیش‌بینی تقاضا یک فعالیت حیاتی در حوزه بازاریابی و فروش به‌حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین کارکردهای  پیش‌بینی تقاضا این است که موجب عدم داشتن حجم بالایی از موجودی در انبارها و تحمیل هزینه نگهداری از آن‌ها می‌شود و همچنین موجب جلوگیری از استفاده کمتر از حد از ظرفیت عملیاتی تولید هم می‌شود. با لحاظ  کردن انواع مختلف تقاضا در بازار، بنگاه مربوطه قادر به داشتن پیش‌بینی مناسب بوده و می‌تواند بر اساس آن برای موجودی انبار خودش برنامه‌ریزی کند و به اهداف از پیش تعیین‌شده برای بنگاه دست پیدا کند.

    به‌طورکلی 8 نوع مختلف از تقاضا در حوزه بازاریابی وجود دارد که یک مدیر بازاریابی در زمان پیش‌بینی تقاضا باید آن‌ها را مدنظر قرار دهد. در ادامه به بررسی انواع مختلفی از تقاضا در حوزه بازاریابی و چگونگی برخورد کردن با چالش‌های مختلف مربوط به آن‌ها توسط مدیر بازاریابی می‌پردازیم:

    تقاضا منفی:

    تقاضای منفی نوعی از تقاضا است که در صورت عدم استقبال از محصول در کل بازار به وجود  می‌آید. درمجموع ممکن است محصول، کالایی مفید باشد اما مشتری نیازی به آن نداشته باشد. به‌عنوان‌مثال، خدمات دندانپزشکی درزمانی که مردم در کل مشکلی نسبت به دندان‌های خود احساس نمی‌کنند و از روش‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از نیاز به این محصول و خدمات استفاده می‌کنند. بیمه، که در حالت کلی همه مردم باید از آن استفاده کنند، اما خرید و تهیه بیمه‌نامه را به تأخیر می‌اندازند. به‌طور مشابه، مردم خواهان جلوگیری از حملات قلبی هستند و درنتیجه ممکن است برای یک چک کاپ کلی از بدن هزینه‌هایی را صرف می‌کنند، حتی ممکن است نتایج به‌دست‌آمده هم منفی باشد، اما بازهم برای دریافت همین نتیجه منفی هم هزینه‌هایی را صرف می‌کنند. یک مدیر بازاریابی باید از طریق بررسی و تحلیل موقعیت عدم وجود تقاضا برای یک محصول متوجه شود که چرا بازار محصول را دوست ندارد و سپس با اقدامات بازاریابی مناسب، وضعیت را برعکس نماید.

    و ...

    فهرست مطالب

    مقدمه
    تقاضا منفی
    تقاضا ناپاک
    تقاضا پنهان
    عدم وجود تقاضا
    تقاضا رو به کاهش
    تقاضا نامنظم
    تقاضا کامل
    تقاضا بیش‌ازحد
    پایان

    عنوان : انواع تقاضا چیست

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 360 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 42

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت انواع تقاضا چیست

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت انواع تقاضا چیست , پاورپوینت انواع تقاضا چیست , دانلود پاورپوینت انواع تقاضا چیست , پاورپوینت رایگان انواع تقاضا چیست , دانلود پاورپوینت رایگان انواع تقاضا چیست , پاورپوینت انواع تقاضا و مدیریت آن , دانلود پاورپوینت انواع تقاضا و مدیریت آن , پاورپوینت انواع تقاضا در اقتصاد , دانلود پاورپوینت انواع تقاضا در اقتصاد , پاورپوینت عرضه و تقاضا چیست , دانلود پاورپوینت عرضه و تقاضا

پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی

پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی

RSS feed.

  • پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی
    پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتیدسته: علوم تربیتی
    بازدید: 40 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 391 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 40

    پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی شامل 40 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان مدیریت و علوم تربیتی کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی

    پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی شامل 40 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان مدیریت و علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    مقدمه

    مدل رهبری وضعیتی توسط پال هرسی (Paul Hersey) و کنث بلانچارد (Blanchard Keneth) ارائه شده و پیشنهاد می‌کند که اثر بخشی رهبری بستگی به وضعیتی دارد که در آن رهبری انجام می‌شود.

    در تئوری‌های رهبری بررسی می‌شود که چه چیزهایی می‌تواند فرد را به صورت یک رهبر اثربخش درآورد. در این رابطه نظریه‌های زیادی ارائه شده است که درکل به سه گروه زیر تقسیم‌بندی شده است:

    الف) تئوری‌های شخصیتی که به ویژگی‌های شخصیتی رهبر توجه دارند. ب) تئوری‌های رفتاری که برای معرفی رهبران به رفتار خاص آنها توجه کرده و به دنبال رفتار منحصر به فرد رهبران موفق هستند. ج) تئوری‌های اقتضایی؛ این تئوری‌ها به موقعیت و اثرات آن توجه دارند. تحقیقات زیادی انجام شده تا بدان وسیله عوامل عمده موقعیتی که بر اثر بخشی رهبری اثر می‌گذارند تفکیک شوند. از جمله تئوری‌های اقتضایی، تئوری فیدلر، تئوری مسیر هدف و رهبری مشارکتی می‌باشد.

    نظریه رهبری وضعیتی بلانچارد که مبتنی بر رهیافت‌های اقتضائی است، از نظر عدم اعتقاد به وجود یک بهترین سبک، مانند سایر رهیافت‌های اقتضایی است. هرس و بلانچارد این‌ پرسش را مطرح می‌کنند که: «آیا چیزی به نام بهترین روش رهبری وجود دارد؟» سپس چنین‌ ادامه می‌دهند که: گرچه برخی از محققان مانند بلیک، موتون و یا مک گریگور، معتقدند، یک‌ روش رهبری به نام بهترین روش وجود دارد که تولید، رضایت‌خاطر، رشد و پیشرفت را در همه‌ی موقعیت‌های سازمانی و برای همه‌ی طبقات نیروی انسانی به‌ حداکثر می‌رساند، اما تحقیقات بیش‌تر در چند دهه‌ی اخیر این نظریه را که «چیزی به نام بهترین‌ روش وجود ندارد» را تأیید می‌کند.

    و ...

    فهرست مطالب

    مقدمه
    محتوای اصلی نظریه
    سبک‌های رهبری
    سبک دستوری
    سبک تشویقی یا استدلالی
    سبک مشارکتی
    سبک تفویضی
    محدودیت نظریه رهبری وضعیتی
    پایان

    عنوان : نظریه رهبری وضعیتی

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 392 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 40

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی

    قیمت فایل فقط 8,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی , پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی , دانلود پاورپوینت نظریه رهبری وضعیتی , پاورپوینت رایگان نظریه رهبری وضعیتی , دانلود پاورپوینت رایگان نظریه رهبری وضعیتی , پاورپوینت نظریه رهبری هرسی و بلانچارد , دانلود پاورپوینت نظریه رهبری هرسی و بلانچارد , دانلود نظریه رهبری وضعیتی , نظریه رهبری وضعیتی , تحقیق نظریه رهبری وضعیتی , دانلود تحقیق نظریه رهبری وضعیتی , پروژه نظری

پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال

پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال

RSS feed.

  • پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال
    پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشالدسته: اقتصاد
    بازدید: 42 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 533 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 52

    پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال شامل 52 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 9,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال

    پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال شامل 52 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    مقدمه

    مارشال پسر یک کارمند بانک بود، که به‌سال 1842 در لندن متولد شد. ابتدا به‌فکر اینکه وارد کلیسای انگلیس شود، شروع به خواندن دروس قدیمه (الهیّات) کرد؛ ولی بعد به تحصیل ریاضیات پرداخت و از دانشکده کمبریج با درجه ممتاز فارغ‌التحصیل شد. پس از فراغت، شغل معلمی را اختیار نمود و علوم ریاضی را تدریس کرد. در زمان دانشجویی، علاقه خاصی به بهبود و اصلاح زندگی انسان پیدا کرد و برای این‌که راه‌حل مسائل و گرفتاری‌های اجتماعی را پیدا کند، شروع به خواندن کتب علمای اقتصاد نمود. در سال 1885 به‌ سمت استاد اقتصاد دانشگاه کمبریج منصوب شد. این دانشگاه، در پرتو تعالیم او، بزرگترین مرکز مطالعات اقتصادی کشورهای انگلیسی زبان شناخته شد. در این مرکز، اقتصاددانانی چون آرتور پیگو و جان مینیارد کینز تربیت شدند. در سال 18877 ضمن گزارشی، سعی کرده بود که واحد ارزش را از تغییرات و نوسانات نرخ طلا و نقره برکنار نگه دارد و تأثیر نرخ تنزیل را روی نوسانات قیمت، از عوامل مهم قلمداد کند. کتاب "اصول علم اقتصاد" را در سال 18900 منتشر کرد. او در حاشیه این کتاب، از ریاضیات در اقتصاد استفاده کرد. مطالب این کتاب، به‌قدری منظم و دقیق تدوین شده که گویی مانند قواعد ریاضی چیده شده است. اهمیت آن به‌حدی بود که جایگزین اصول اقتصاد سیاسی استوارت میل در مراکز آموزشی شد.

    مارشال، در واقع بنیانگذار تحلیل هندسی در علوم اقتصادی است. وی مدّتی در علم فیزیک تخصّص پیدا کرد. او با این‌که با بعضی از انتقادات مکتب تاریخی موافق بود، ولی نسبت به روش تحقیق این مکتب، اظهار نظر ‌آن‌چنانی نداشته است. حسّ انسان‌دوستی و اعتقادات مذهبی او موجب سستی عقیده‌اش نسبت به رژیم آزادی اقتصادی شد.. او در سال 19244 دار دنیا را ترک کرد.

    توفیق مارشال در تسلّط بر اندیشه‌های اقتصادی زمان، به دو دلیل بوده است: یکی اینکه سیستم بینابینی عرضه کرد که در حقیقت، نیمه راه بین واقعیت و اقتصاد محض است و دیگر اینکه توانست تئوری ریکاردو را با تئوری جدید مارژینالیست تلفیق کند.

    آلفرد مارشال دو اندیشه اقتصادی از خود باقی گذاشت، که افکار شاگردان مکتب کمبریج را به‌خود مشغول داشت: اول درباره ایجاد پول و عمل اعتبار و دوم درباره نوع استعمال پول. این اندیشه در انقلاب کینز از عوامل پراهمیت به‌شمار می‌رود.

    و ...

    فهرست مطالب

    مقدمه
    نقش مارشال در اقتصاد
    نظرات اقتصادی مارشال
    جنبه خرد
    جنبه کلان
    پایان

    عنوان : نظرات اقتصادی مارشال

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 536 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 52

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال

    قیمت فایل فقط 9,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال , پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال , دانلود پاورپوینت نظرات اقتصادی مارشال , پاورپوینت رایگان نظرات اقتصادی مارشال , دانلود پاورپوینت رایگان نظرات اقتصادی مارشال , پاورپوینت اقتصاد آلفرد مارشال , دانلود پاورپوینت اقتصاد آلفرد مارشال , پاورپوینت زندگی نامه آلفرد مارشال , دانلود پاورپوینت زندگی نامه آلفرد مارشال , پاورپوینت زندگینامه آلفرد مارشال , دانلود پاورپو